اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مشارکت در انتخابات عزتمندی و اقتدار کشور را دوچندان می کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی و دینی دانست و گفت: مشارکت در انتخابات عزتمندی و اقتدار کشور را دوچندان می کند.

مشارکت در انتخابات عزتمندی و اقتدار کشور را دوچندان می کند

آیت الله محمدرضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه همه واجدین شرایط رای تکلیف شرعی برای حضور در انتخابات را دارند اظهار کرد: مردم فهیم و آگاهی داریم که البته به دلیل برخی سوء مدیریت ها و ابراز نارضایتی که دارند، آنطور که باید رغبتی برای شرکت در انتخابات از خود نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، گرانی همچنین اشتغال جوانان باعث بی میلی مردم برای حضور در انتخابات شده افزود: حضور در انتخابات اظهار نظر در مورد کلیت نظام و استقلال و عزت این کشور است و هر کسی که این مرز و بوم برایش اهمیت دارد و خود را ایرانی می داند باید در این انتخابات شرکت کند و در تعیین سرنوشت کشور نقش افرینی داشته باشد.

آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه تمام تلاش دشمن بر این است که حضور مردم در انتخابات را ضعیف و سست کند و با این کار به دنیا بگوید مردم با این نظام مخالف هستند ادامه داد: در داخل هم عده ای به صورت ناخواسته اهداف و خواسته دشمن را ترویج می کنند اما همه مردم ایران عمیقا به استقلال و عزت و پیشرفت کشورشان علاقمند هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه در انتخابات ها به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از ابتدای انقلاب  اسلامی به دنبال ضربه زدن به کشور و کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده عنوان کرد: یزدی ها همواره در ایام حساس انقلاب حماسه‌ساز بوده‌اند و امروز علی رغم اینکه ضعف عملکرد مدیران موجب ناامیدی و دلسردی بسیاری از مردم شده است، پرشور تر از گذشته در این انتخابات هم شرکت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه قهر با صندوق رای به معنای قهر با نظام است و مسلمان قهر را نمی پسندد افزود: امروز وقت آن است که آستین بالا بزنیم و در مصافی مقدس، به دشمن ثابت کنیم که محاسبه آن‌ها درباره ملت ما و کشور ما مثل همیشه اشتباه بوده است و این مردم پای آرمان های خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول