اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: برنامه‌ریزی لیگ برای پیکان بد است/ شکل بازی عراق به ما نمی‌خورد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برنامه ریزی لیگ برای برخی تیم‌ها مثل پیکان بد است و کارمان را سخت می‌کند.

تارتار: برنامه‌ریزی لیگ برای پیکان بد است/ شکل بازی عراق به ما نمی‌خورد

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان پس از برگزاری چهار بازی دوستانه در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: شنبه هفته آینده هم یک دیدار دیگر با گل‌گهر سیرجان برگزار کرده و برای ادامه لیگ آماده می‌شویم. سعی کردیم در این مدت کل نفرات‌مان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و خیلی مواقع در دو روز بازی دوستانه انجام دادیم. مثل همین دو روز اخیر که ابتدا مقابل تراکتور و سپس پرسپولیس بازی کردیم. 

وی ادامه داد: انرژی بچه‌ها را تقسیم کرده و سعی کردیم با تعویض‌های مان هر 26-25 بازیکن در شرایط مسابقه باشند. در این مدت بیشتر تیم‌های شهرستانی هم در کنار تیم‌های تهرانی در پایتخت بودند و این موضوع برای برگزاری دیدارهای دوستانه خوب به ما کمک کرد. از همه تیم‌هایی هم که با ما بازی کردند، تشکر می‌کنیم. خدا را شکر شرایط مان خوب است و به جز یکی دو بازیکن مثل فرزاد حاتمی که در یک ماه دو بار به کرونا مبتلا شد، سایر نفرات به آمادگی رسیدند. هرچند مصدومیت های جزئی است اما شرایط بچه‌ها خوب است.

سرمربی پیکان درباره دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس و حضور پیشکسوتانی مثل علی پروین و حسین کلانی در ورزشگاه کاظمی در زمان برگزاری این مسابقه توضیح داد: دیدن پیشکسوتانی مثل علی آقای پروین و آقای کلانی روحیه مضاعفی به ویژه به ما داد. امیدواریم همیشه سلامت باشند و سایه‌شان بالای سر ما جوان‌تر‌ها باشد. واقعا با دیدن این عزیزان خاطرات گذشته زنده می‌شود.

تارتار ادامه داد: بازی هم بسیار زیبا بود. هرچند نتیجه یک بر یک شد اما موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه به وجود آمد و بچه‌های ما هم خیلی خوب عمل کردند. آنها تقریبا به خودباوری رسیده‌ و مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب بازی می‌کنند. این موضوع ما را به آینده امیدوار می‌کند. در کنار جوان‌های خیلی خوب‌مان، باتجربه‌های خوبی هم داریم. در مجموع تیم خوبی هستیم. پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشت. به هر حال آنها تحت هر شرایطی پرسپولیس هستند. هرچند نفرات ملی‌پوش این تیم مقابل ما غایب بودند اما بازیکنان دیگرشان هم باکیفیت و خوب هستند. 

وی درباره شناخت خود از نفت مسجد سلیمان که پس از شروع مجدد لیگ باید به مصاف این تیم بروند، عنوان کرد: نفت  امسال هم مثل سال گذشته نشان داده تیم سختکوشی است و نتایجی که مقابل تیم‌های بزرگ و سایر حریفانش گرفته این موضوع را کامل نشان می‌دهد. بازی سختی است و می‌دانیم کار دشواری پیش رو داریم اما امیدواریم با کسب سه امتیاز این مسابقه شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. 

سرمربی پیکان درباره انتظار این باشگاه مبنی بر مشخص شدن پرونده دیدار با سایپا در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: حکمی صادر شده و همه هم می‌دانند رای ظالمانه و ناعادلانه‌ای بود. دوست نداریم درباره‌اش صحبت کنیم و قول هم داده‌ایم دیگر درباره رای بازی با سایپا مصاحبه نکنیم اما منتظر رای کمیته استیناف می‌مانیم. خیال‌مان از بابت اینکه کمیته استیناف مستقل عمل می‌کند، راحت است. افراد شناخته‌ شده‌ای آنجا هستند و بحث را به خودشان می‌سپاریم. ان شالله رای عادلانه‌ای صادر می‌شود.

تارتار درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر پس از آغاز مجدد رقابت‌ها توضیح داد: واقعا کارمان خیلی سخت می‌شود. به همین دلیل سعی کردیم بازی‌های دوستانه‌ای را در فواصل زمانی 2 تا 6 روز برگزار کنیم تا بچه‌ها هم به این فشردگی عادت کنند و هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند. نفرات ما جوان هستند اما این فشردگی در هفته‌های پایانی لیگ کار را سخت تر می‌کند و بازیکنان پیکان از طولانی شدن مسابقات خسته می‌شوند. ان شالله همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود. 

وی درباره اینکه آیا سهیل مهدی برای برنامه ریزی ادامه مسابقات صحبتی با کادرفنی و مسئولان باشگاه پیکان انجام داده است، گفت: صحبت خاصی نشده است. در 3-2 مورد درباره بازی‌های این فصل صحبت کردیم اما برای برخی تیم‌ها مثل پیکان بد برنامه‌‌ریزی شده است. چهار روز پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان باید در قائمشهر با نساجی بازی کنیم. برای این مسابقه باید زمینی به قائمشهر برویم. از طرفی بازی در چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند. برنامه ها به شکلی است که برخی  تیم‌ها به دلیل بازی‌های به تعویق افتاده قبلی متضرر می‌شوند و کارشان سخت است. 

سرمربی تیم پیکان درباره دیدار امشب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق، عنوان کرد: دیدار با عراق سخت‌ترین بازی ما در این مرحله است زیرا این تیم صدرنشین گروه است و می‌خواهد هر جور شده صعودش را قطعی کند. امشب یک جنگ را پیش رو داریم اما همه بچه‌ها نسبت به شرایط آگاه و توجیه هستند. همه مردم انتظار دارند یک بار دیگر غیرت ایرانی را از بازیکنان تیم ملی ببینند. البته بچه‌ها باید تمرکز داشته باشند و شرایط تاکتیکی را درک کنند.

تارتار افزود: باید بسیار هوشیار باشیم زیرا عراق همیشه حریف سرسختی برای ما بوده است. هرچند از لحاظ کیفیت با تیم ملی کشورمان قابل قیاس نیست اما برخی تیم ها همیشه به برخی تیم‌ها نمی خورند. عراق هم از آن تیم هایی است که شکل و شمایل بازی‌اش خیلی به ما نمی خورد و همیشه ما را اذیت کرده است. امیدوارم با درایت کادرفنی و سختکوشی، تمرکز و کیفیت بالای بازیکنان بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کرده و خیال خودمان را از صعود راحت کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول