اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رأی اولی‌ها در جوار مزار «حاج‌قاسم»؛ مرد میدان انتخابات خواهیم بود+فیلم

حماسه حضور دانش‌آموزان آینده‌ساز با شرکت تشکل‌های دانش‌آموزی کشور در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

رأی اولی‌ها در جوار مزار «حاج‌قاسم»؛ مرد میدان انتخابات خواهیم بود+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز و در آستانه 28 خرداد روز سرنوشت‌ساز و بزرگ ایران اسلامی، حماسه حضور دانش‌آموزان آینده‌ساز با شرکت تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این آیین که نمایندگان تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی از سراسر کشور حضور داشتند طی سخنانی بر حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد تأکید کرده و با تجدید بیعت با آرمان‌های شهید حاج‌قاسم سلیمانی اعلام کردند، امروز که میدان نبرد میدان انتخابات است، ما به صحنه می‌آییم و برای رهبرمان، مرد میدان و هر کداممان یک حاج‌قاسم خواهیم بود.

 

 

شور و نشاط نوجوانان برای حضور در صحنه انتخاب آن هم در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت حال و هوای متفاوتی را برای زائران گلزار شهدای کرمان رقم زده بود، از زائرانی که از جای جای استان و حتی کشور برای زیارت مزار سردار دل‌ها در این مکان معنوی جمع شده بودند.

رأی اولی ‌هایی که با قاطعیت از شرکت خود در انتخابات خبر می‌دادند و می‌گفتند، ایران حاج‌قاسم در دوران حساسی قرار دارد و همه باید با حضور در پای صندوق‌های رأی تیری در چشم دشمنان فرو کنیم و هر کدام از ما حاج‌قاسمی برای تثبیت امنیت و پیروزی نظام جمهوری اسلامی در صحنه جهانی باشیم.

 

مردم و جوانان ایران مرد روزها و آزمون‌های سخت هستند

اسماعیل بحری‌زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: روز جمعه 28 خرداد روز انتقام سخت ولایتمداری است و مردم ایران و جوانان و نوجوانان نشان دادند که مرد روزها و آزمون‌های سخت هستند و مطمئن هستیم روز جمعه صفحه زرین دیگری در تاریخ سراسر شکوه و عظمت ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان توجه دارند که با این موضوع بسیار مهم که شهید حاج قاسم سلیمانی یک تعبیر بسیار زیبایی را در وصیتنامه خود فرمودند که «جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند سایر حرم‌ها هم می‌ماند»، وقتی که جمهوری اسلامی یک حرم است هر دانش‌آموزی که در این حرم تنفس می‌کند در واقع از یاران امام حسین (ع) است.

بحری‌زاده اظهار کرد: روز جمعه میدان دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران است و همه دانش‌آموزان و مردم ایران مصمم هستند با حضور در میدان انتخابات و شرکت در رای‌گیری، تیر زهرآگینی به سمت دشمنان شلیک کنند.

 

 

حماسه حضور روح تازه‌ای را در کشور می‌دمد

حسین تاریخی رئیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز اظهار داشت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی مظهر مقاومت و همبستگی است که با اقدامات و فعالیت‌ها در کل کشور تحول و تحرک ویژه‌ای ایجاد کرد در این مقطع زمانی و در آستانه حماسه حضور فرصتی پیش آمده که با تغییری که در دولتمردان ایجاد می‌شود مردم روح تازه‌ای را در کشور بدمند.

وی بیان داشت: یکی از بازیگران اصلی در تغییر رای‌اولی‌ها و در کنار آنها تاثیرگذاری حتی دانش‌آموزانی است که رای ندارند و می‌توانند تاثیرگذار باشند.

تاریخی خاطرنشان کرد: نوجوانان با این حضور امروز در مزار حاج قاسم با صلابت اظهار نظر و اعلام حضور کردند و نشان دادند دانش‌آموزان نسبت به آینده خود بسیار حساس هستند و امیدوار هستیم برای اینکه بتوانند با انتخاب خودشان آینده درخشانی برای خودشان ترسیم کنند.

رئیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: روز جمعه حضور پرنگی را شاهد خواهیم بودیم و امیدواریم انتخاب خوبی صورت گیرد تا آینده روشنی برای کشور رقم بخورد و دعوت می‌کنم از مردم و دانش‌آموزان رای اولی که روز 28 خرداد پای صندوق‌های رأی بیاند.

انتهای پیام/3388/ق/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول