اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

گلایه سیدجواد هاشمی از حمله انتخاباتی به هنرمندان در فضای مجازی

سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان سینمای ایران ضمن گلایه از شیوه برخورد برخی مخاطبان در فضای مجازی گفت: خانم بهنوش بختیاری دعوت به انتخابات کرده است، اما ببینید چه بلایی بر سرش آورده‌اند؟

 

سیدجواد هاشمی، بازیگر و کارگردان سینمای ایران درباره حضور هنرمندان در کارزار انتخابات به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: اینکه سلبریتی‌ها می‌آیند و از یک نامزد حمایت می‌کنند و بعد حرف نامربوط می‌شنوند، برایم یک اتفاق غم‌انگیز است. به همین دلیل موافق اعلام حمایت از هیچ کاندیدایی نیستم، چون بعداً مشخص نیست عملکرد آن کاندیدا در قامت رئیس‌جمهور چقدر مطلوب مردم باشد؟

وی ضمن گلایه از شیوه برخورد برخی مخاطبان در فضای مجازی افزود: خانم بهنوش بختیاری دعوت به انتخابات کرده است، اما ببینید چه بلایی بر سرش آورده‌اند؟ من یک تبلیغات اشتباهی کردم و حدود ۴ و نیم میلیون نفر دیدند و کامنت گذاشتند که از آن تعداد، حدود ۳ میلیون نظر حاوی توهین و ناسزا است. در حالی که بابت آن از مردم عذرخواهی کرده بودم. چرا؟

این بازیگر پیشکسوت در پایان تصریح کرد: بنده نه در جلسه انتخاباتی کسی شرکت کردم و نه حمایت از شخص خاصی خواهم کرد، اساساً ۲۰ سال است که حمایت از کاندیدایی را برای قشر هنرمندان به صلاح نمی‌دانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول