اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ ملت‌های والیبال| شکست ایران مقابل استرالیا/ هدیه بزرگ شاگردان آلکنو به قعرنشین

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف استرالیا رفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

لیگ ملت‌های والیبال| شکست ایران مقابل استرالیا/ هدیه بزرگ شاگردان آلکنو به قعرنشین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 14:30 مقابل استرالیا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22، 23 بر 25، 18 بر 25 و 12 بر 15 به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. شاگردان ولادیمیر آلکنو در 3 هفته ابتدایی موفق به کسب 5 پیروزی شدند و در 4 بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

ست نخست؛ 25 بر 23 به سود استرالیا 

تیم ملی ایران بازی را بسیار خوب شروع کرد و با سرویس و حمایت های عقب زمین کم نقص توانست کار را برای استرالیا سخت کند. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه برتری ملی پوشان ایران بیشتر شد و در امتیاز 16 بر 11 یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی رفتند تا به صحبت های مربیان خود گوش کنند. استرالیا اختلاف را کم کرد و در امتیاز 22 بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 22 به سود استرالیا

بازی در ست دوم بسیار نزدیک دنبال شد تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود استرالیا، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. بازی در امتیاز 10 به تساوی کشیده شد، اما در ادامه استرالیایی ها توانستند اختلاف زیادی با ایران ایجاد کنند. در امتیاز 23 بر 20 به سود استرالیا، مارکوس میراندا درخواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

ترکیب تیم ایران تغییری نکرد و باز هم استرالیایی ها توانستند شروع بهتری داشته باشند. در اوایل این ست بردیا سعادت جایگزین صابر کاظمی شد. شاگردان آلکنو در ادامه روند بهتری داشتند و توانستند نتیجه بازی 9 بر 8 به سود خود کنند تا میراندا درخواست وقت استراحت فنی کند. در امتیاز 16 بر 13 به سود ایران، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. استرالیایی ها در ادامه روند بهتری به خود گرفتند و نتیجه بازی 21 بر 20 به سود آنها شد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران تمام شد تا کار به ست چهارم کشیده شود.

ست چهارم؛ 25 بر 18 به سود ایران

از شروع ست چهارم بردیا سعادت که جایگزین صابر کاظمی شده بود در ترکیب ماند. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران بود که بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند تا صحبت مربیان خود را بشنوند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 18 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا کار به ست پنجم کشیده شود.


ست پنجم؛ 15 بر 12 به سود استرالیا

ست پایانی برای شاگردان آلکنو با نوسان زیادی آغاز شد. ایران 7 بر 5 از حریف عقب افتاد، اما با درخشش بردیا سعادت بازی در امتیاز 7 به تساوی کشیده شد. سرویس تماشایی عبادی پور نتیجه بازی را 9 بر 8 به سود ایران کرد تا میراندا درخواست وقت استراحت کند. اشتباهات در تیم ایران زیاد شد و این ست در نهایت با نتیجه 15 بر 12 به سود استرالیا تمام شد تا شکستی دیگر در کارنامه ایران ثبت شودو  استرالیایی ها هم نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند.

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در این دوره از مسابقات فردا از ساعت 23:30 باید مقابل برزیل، صدرنشین مسابقات صف آرایی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول