اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هزینه‌های سنگین تبلیغات در لواسان/تخلفات انتخاباتی بیداد می‌کند

کاندیداهای شورای شهر در لواسان با هزینه‌های سنگین در حال تبلیغات هستند و شاهد انواع تخلفات در سطح شهر هستیم.

هزینه‌های سنگین تبلیغات در لواسان/تخلفات انتخاباتی بیداد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، تخلف تبلیغات انتخاباتی در لواسان بیداد می‌کند و متخلفان از افرادی هستند که در هیات عالی نظارت استان تهران رد شده ولی در هیات مرکزی تایید شده‌اند و گویا هیات نظارت در لواسان تعطیل است.

اگر به همین منوال پیش برود شاهد بروز تخلفات سنگین‌تر انتخاباتی در لواسان خواهیم بود و به نظر می‌رسد که باید هیات نظارت شمیرانات فکری اساسی برای لواسان بکند.

با توجه به این قوانین که استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰×۱۰۰ سانتی متر ممنوع است اما در سطح شهر شاهد تصاویر چندین متری از کاندیداها هستیم که بعضا در پیاده روها و پل‌ها باعث نارضایتی مردم شده است.

ضمنا هزینه‌کردها و ریخت‌وپاش‌های مالی سنگین برخی نامزدها برای رسیدن به کرسی شهر و روستا جای بسی تعجب دارد، چراکه یک فرد عضو شورای شهر در چهار سال نهایتا ۲۴۰ میلیون حقوق دارد، چگونه است که فقط در همین ابتدا که نه به بار است نه به دار، شاهد خرج‌های چندصد میلیونی هستیم.

همینطور در قانون تبلیغات انتخاباتی آمده که الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی املاک بخش خصوصی با رضایت مالکان و متصرفان بلامانع است و فقط تبلیغات باید در محل مصوب انجام پذیرد و با توجه به ۲۰ نقطه مصوب محل تبلیغات در لواسانات در و پنجره‌های شهر و مساجد و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اماکن عمومی گویای عدم اعتنا به این قوانین می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول