اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حمایت نمایندگان اقتصادی ادوار مختلف مجلس از آیت‌الله رئیسی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به صدور بیانیه نمایندگان اقتصادی ادوار مختلف مجلس شورای اسلامى در حمایت از آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد.

حمایت نمایندگان اقتصادی ادوار مختلف مجلس از آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی به صدور بیانیه نمایندگان اقتصادی ادوار مختلف مجلس شورای اسلامى در حمایت از آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات شد.

در بیانیه نمایندگان اقتصادی ادوار مختلف مجلس شورای اسلامى در حمایت از آیت‌الله رئیسی آمده است:  با سلام و تحیت محضر مردم شریف ایران اسلامى ما نمایندگان حوزه اقتصادى ادوار مجلس شورای اسلامى با درک شرایط و لزوم تجدید ساختار اقتصادى و مدیریتی کشور در راستای پیشرفت کشور و تحقق عدالت و نیز لزوم استفاده از فرصت‌هاى پیش رو در جهت رفع مشکلات عمومی خصوصا در حوزه اقتصادى، بدون نگاه سیاسی و جناحى و در مقایسه کاندیداهاى محترم و با ایمان به لزوم هم‌افزایی قواى سه گانه و اطاعت پذیری از مقام معظم رهبرى و در راستاى عزت ایران اسلامى و بازگشت به مسیر اصیل انقلاب و آرمان‌هاى نظام مقدس جمهورى اسلامى و تجدید میثاق با خون شهدا و شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانى، قویاً از آیت‌الله ابراهیم رئیسى حمایت مى‌کنیم و ایشان را براى حل مشکلات اجرایی کشور، اصلح می‌دانییم.

نمایندگان اقتصادی ادوار مختلف مجلس در پایان این بیانه آورده‌ا‌ند، امید است ملت بزرگ ایران با مشارکت دشمن شکن خود مسیر توسعه و پیشرفت کشور و نیز حل مشکلات اقتصادى کشور را رقم زنند و به تکلیف شرعى و قانونی خود عمل نمایند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول