اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

از وضع موجود ناراضی هستیم، اما قهر نمی کنیم

امام جمعه ابرکوه گفت: ما از وضع نامطلوب اقتصادی و معیشتی در کشور ناراضی هستیم؛ اما قهر نمی کنیم و با شرکت در انتخابات به فکر ایجاد تحول اساسی در نظام مدیریتی کشور هستیم.

از وضع موجود ناراضی هستیم، اما قهر نمی کنیم

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند به دلیل وضعیت نامطلوب اقتصادی، معیشتی و مشکلات بسیار در کشور، رأی نمی‌دهیم، ترفندها و حیله‌های دشمنان این نظام است که به طرق مختلف به این مردم و به ویژه جوانان تزریق می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بر این‌که به فکر ایحاد تحول اساسی در کشور هستیم، افزود: ما هم مثل شما از وضع موجود ناراضی هستیم؛ اما قهر نکرده و میدان را خالی نمی‌کنیم.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با حضور بصیرانه و آگاهانه خود، تحول اساسی در نظام مدیریتی کشور را رقم زده و با انتخاب نامزدی انقلابی، کارآمد، شجاع، ضد فساد، مؤمن و ولایی، ارزش گرا، پرکار و با نشاط، شایسته سالار و حامی تولید، دلدادگان به غرب و سکولار مسلک را از عرصه حاکمیت این کشور جاروب خواهیم کرد.

حسینی با تأکید براینکه ۲۸ خرداد روز قیام و حضور در میدان است، تصریح کرد: ۲۸ خرداد روز امتحان، تحول، غربالگری، غیرت و همیت، رشادت و ایثارگری و فداکاری و روز بر زمین کوبیدن دشمن است. همه بیایید و با مشارکت پرشور و انتخاب اصلح، اقتدار و کارآمدی نظام را که خاری در چشم دشمن است تضمین کنید و زمینه حاکمیت دولت انقلابی را فراهم کنید.

وی با بیان اینکه ما میدان را خالی نمی کنیم، ادامه داد: میدان انتخابات امروز میدان رزم و جهاد است و ما می دانیم اگر نیاییم بدخواهان می‌آیند و میدان را پُر می کنند و آینده ای سیاه تر از امروز را برای کشور رقم می‌زنند.

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: این مردم صاحبان اصلی کشور هستند و نمی گذارند حقشان ضایع شود و کشورشان به باد فنا رود. این مردم وظیفه شناس هستند، و اجازه نمی دهند بار دیگر کشور در دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان ابرکوه عنوان کرد: روز انتخابات لیله القدر انقلاب و رقم زننده چهار سال از سرنوشت کشور، فرصتی برای تجدید قوای نظام، نماد وحدت و همدلی و همبستگی ملت و موجب حفظ آرمان‌های انقلاب و کُند شدن حربه دشمن است.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول