اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دیدار مدیران رسانه‌های اصلاح طلبان از «رئیسی»/ با آملی لاریجانی دیدار نداشتیم و روحانی حرف‌هایمان را نشنید

جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب عصر امروز (سه‌شنبه 25 خرداد) با آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مدیران رسانه‌های اصلاح طلبان از «رئیسی»/ با آملی لاریجانی دیدار نداشتیم و روحانی حرف‌هایمان را نشنید

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: جمعی از مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب عصر امروز (سه‌شنبه 25 خرداد) با آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله رئیسی در این نشست با بیان اینکه جز در محضر مقدس خداوند متعال، شهدا و مردم، به هیچ جریان و گروه خاصی احساس بدهکاری نخواهم کرد گفت: لطف و حمایت ائتلاف‌ها و گروه‌ها از من و همچنین وجود برخی افرادی که قرار بود در انتخابات شرکت کنند و در میانه راه به حمایت از من پرداختند، سبب نمی‌شود که در صورت کسب رای مردم نسبت به مجموعه، گروه و یا عزیزی احساس بدهکاری کنم.

دیدار مدیران مسئول رسانه‌ها با رئیس دستگاه عدلیه آن قدر بی سابقه توصیف شده است که حتی مدیر عامل خبرگزاری ایسنا آنرا اعلام کرده و در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس آنرا بی نظیر خواند و گفت که هیچگاه در دوران ریاست پیشین قوه قضائیه نتوانسته بودیم با قاضی القضات دیدار کنیم. 

در این دیدار محمدعلی وکیلی از روزنامه ابتکار، علیرضا بختیاری از روزنامه دنیای اقتصاد، مهدی رحمانیان از روزنامه شرق، منصور مظفری از روزنامه آفتاب یزد، سید شهاب‌الدین طباطبایی رسانه راوی، محمدرضا سعدی از روزنامه جهان صنعت، علی متقیان از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین عبداللهی از روزنامه آرمان ملی، مسعود حیدری از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، نعمت‌الله شهبازی دبیر انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی و احسان مازندرانی فعال مطبوعاتی حضور داشتند که مهم‌ترین گفتارهای آنها را مرور می‌کنیم. 

مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق

 طی هشت سال اخیر فرصت این گونه نشستن‌ها کنار آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور فراهم نشد تا او بتوانند حرف‌های ما را بشنوند؛ همسرم به من گفت همین که  آقای رئیسی در این مدتی که در قوه قضاییه بود، کمتر دادگاه می‌رفتید و مثل قبل به من پابند نزدند و مزاحمتی در قوه قضاییه نداشته‌ام، خودش نشان دهنده این است که شما آدم خوبی هستید. 

 

محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار 

مواضع رئیسی در جریان مناظرات و پرهیز وی از ایجاد دوگانگی اتفاق مبارکی بود و شخصیت‌های اصلاح طلب در جریان رقابت‌های انتخاباتی شاهد رفتار منصفانه آقای رئیسی بودند؛‌ در دوره ریاست رئیسی بر قوه قضاییه شاهد مزاحمتی برای مطبوعات نبودیم. 

 

علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا

اگر آقای رئیسی در دوران ریاست بر قوه قضاییه بسیار موفق عمل کرد برای این بود که درب اتاقش باز بود و با همین مشی و رویکرد توانست در مقابل فساد و مفسدین بایستد؛ در دوره قبل ریاست قوه قضاییه، ما هیچگاه نتوانستیم با رئیس قوه قضاییه جلسه برگزار کنیم، اما در دوران ریاست رئیسی بر قوه قضاییه این مهم رخ داد.

 

علیرضا بختیاری مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد

با توجه به شناختی که از شما پیدا کردیم، شما یک روحیه آرام و منعطف دارید که به صدا‌های مختلف گوش می‌دهید؛ اگر شما رئیس جمهور شوید چالش‌های بزرگی را پیش رو دارید که چالش‌های اقتصادی یکی از مهم‌ترین چالش هاست؛ البته درمان این چالش‌ها در دنیا آسان است.

 

مسعود حیدری مدیرعامل خبرگزاری ایلنا

در سال ۸۵، خبرگزاری ایلنا از ناحیه دادستانی فیلتر شد و ما خدمت شما که در آن زمان معاون اول دستگاه قضا بودید رسیدیم و قول مساعدت دادید و با مشکل فیلتر خبرگزاری ما رفع شد و من در آن زمان باور نداشتم که در آن دستگاه قضا اینچنین نگاه حمایتی وجود داشته باشد.

 

منصور مظفری مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد

در دوران مدیریت رئیسی بر قوه قضاییه، بسیاری از مشکلات که پیش تر به صورت پیچیده رفع می شد با یک تذکر ساده مرتفع شد و امید است؛  در مناظرات و در برابر تخریب‌ها، جلوه‌ای از حق‌مداری از سوی شما آشکار شد. 

 

نعمت الله شهبازی دبیر انجمن صنفی مدیران روزنامه‌های غیردولتی

در طول این هشت سال با رئیس جمهور ارتباط بسیار ضعیفی داشته‌ایم؛ در صورت رای آوردن ما از شما می‌خواهیم که برای حوزه رسانه وقت بگذارید و برای رسانه‌ها و به ویژه رسانه‌های خصوصی بسته نجات تعبیه کنید؛ چرا که اوضاع آن‌ها خوب نیست.

حسین عبداللهی مدیر مسئول روزنامه آرمان

تاکید رئیسی بر مستقل بودن، به وی وسعت دید می‌دهد و موجب می‌شود در انتخاب همکاران و چینش کابینه اش اسیر سهم خواهی‌ها نشود و شایسته سالاری را ملاک قرار دهد.

 

محمدرضا سعدی مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت

با توجه به تیم اقتصادی و صنعتی خوبی که در کنار شما هستند، از شخصیت‌های کارآزموده در ترکیب کابینه استفاده کنید.

 احسان مازندرانی مدیرمسوول اسبق روزنامه فرهیختگان

در کتاب خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی هر گاه نام شما به عنوان دادستان یا رییس سازمان بازرسی قید شده، از شما به عنوان یک فرد دغدغه‌مند و پیگیر حل اساسی مسائل یاد شده است؛ آقای رییسی با اینکه در جریان مناظرات سال 96 برخی نامهربانی‌ها را دید اما متمایل به جناح‌های سیاسی با رویکرد افراطی نشد و از کسی هم انتقام سال 96 را نگرفت؛ کاستی‌های فراوانی در دولت های یازدهم و دوازدهم تبدیل به چالش جدی برای دولتمردان شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول