اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اعتراض سایپا به برنامه ریزی لیگ/ خوش ‌نظر: برگزاری مداوم بازی‌های ما زودتر از حریفان ظلم آشکار نیست؟

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: آیا مداوم برگزار شدن دیدارهای سایپا زودتر از حریفانش در هفته‌های پایانی لیگ برتر، ظلم آشکار نیست؟

اعتراض سایپا به برنامه ریزی لیگ/ خوش ‌نظر: برگزاری مداوم بازی‌های ما زودتر از حریفان ظلم آشکار نیست؟

حسین خوش نظر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برنامه بازی‌های تیم فوتبال سایپا در هفته‌های باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت:‌ این برنامه ریزی واقعا به ضرر ما است. خیلی جالب است که ذوب آهن ، پدیده، نفت مسجد سلیمان، پیکان و نساجی که رقیب مستقیم ما هستند در هفته بیست و هفتم سه روز بعد از دیدار سایپا و استقلال بازی می‌‌کنند. در هفته بیست و پنجم هم دیدار نساجی، صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان و پیکان یک روز بعد از بازی ما با پدیده برگزار می‌شود. این اتفاق در هفته بیست و ششم هم تکرار شده و بازهم مسابقه سایپا زودتر از حریفانش انجام می شود. 

وی افزود: از این دوستانی که مدام می‌گویند رای دیدار سایپا و پیکان ظلم آشکار است، می پرسم آیا این برنامه ریزی ظلم آشکار نیست؟ رقیبان پس از اینکه کاملا از نتیجه دیدار ما مطلع می‌شوند، باز‌ی‌های خود را برگزار می‌کنند. واقعا سایپا را مظلوم گیر آورده‌اند. درباره ما چه فکری کرده اند؟ این همه فریاد می‌زنیم که جز عدالت چیز دیگری نمی‌خواهیم اما آیا این برنامه ریزی عادلانه است؟

سرپرست سایپا تصریح کرد: اکنون اختلاف بین تیم پانزدهم با هشتم جدول هفت امتیاز است اما چهار هفته متوالی بازی رقیبان سایپا بعد از تیم ما برگزار می‌شود. کجای این موضوع عدالت است؟ آیا تیم‌های دیگر هم راضی می‌شدند که مثل سایپا بازی کنند؟ همانگونه که می‌‌گوییم در چیدمان داوری تدبیر کنند، اکنون هم باید در برنامه‌ریزی مسابقات تدبیر کنند و این کار سختی نیست.

خوش‌نظر خاطرنشان کرد:  مگر امکان دارد هر هفته سایپا زودتر از حریفان اصلی‌اش بازی کند؟ چرا اکنون کسی از ظلم آشکار حرف نمی‌زند؟ از سازمان لیگ می‌خواهیم یا مسابقات را همزمان برگزار کند یا تیم‌های دیگر هم زودتر از سایپا بازی کنند. باشگاه سایپا به سازمان لیگ نامه رسمی زده است و نباید اینگونه باشد هرجور دل‌شان خواست برای تیم ما برنامه ریزی کنند. 

وی با اشاره به فشردگی دیدارهای سایپا توضیح داد: تیم ما در روزهای چهارم، نهم، چهاردهم و نوزدهم تیر باید چهار بازی برگزار کند. دیدار سایپا و استقلال نوزده تیر برگزار می شود اما رقیبان سایپا سه روز بیشتر استراحت می‌کنند. مثلا تیم نساجی که بازی‌اش در هفته بیست و ششم یک روز بعد از ما برگزار می شود، در هفته بیست و هفتم سه روز بیشتر استراحت دارد. فاصله زمانی دیدار ما بین این دو هفته پنج روز است اما نساجی هفت روز. چرا اکنون صدای کسی درنمی‌آید؟ اینگونه نمی‌شود که هر جا کم می‌آورید، سایپا را قربانی کنید.

سرپرست تیم سایپا تصریح کرد: اختلاف امتیاز هفت تیم در نیمه پایین جدول کم است. به همین دلیل از سهیل مهدی عاجزانه خواهش می‌کنم به برنامه مسابقات نگاه کرده و با تجدید نظر در این برنامه‌ریزی، دیدارهای سایپا با رقیبان اصلی‌اش در جدول را در یک روز برگزار کند. ذوب آهن، پدیده و صنعت نفت آبادان هم در این ماجرا مظلوم واقع می‌شوند.

خوش‌نظر ادامه داد: تیم ما با این سه تیم بازی دارد اما چرا باید دیدار حریفان دیگر پس از مسابقات سایپا مقابل این‌ تیم‌ها انجام شود؟ فقط به سود تیم خودمان حرف نمی‌زنم بلکه با این برنامه‌ریزی برای این سه تیم هم مشکل پیش می‌آید. تیم‌های دیگر پس از اطلاع از نتایج این مسابقات با خیال راحت‌تری بازی می‌کنند. درخواست ما برای برگزاری مسابقات در یک روز غیرمنطقی نیست بلکه کاملا منطقی است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول