اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

در دولت زندگی، شادی را به مردم هدیه می دهیم/از جنگ و تحریم بیزاریم

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به‌عنوان فردی که همواره به دور از فساد بوده‌ام و سال‌ها در کشور کارهای اجرایی انجام داده‌ام، قصد دارم با جلوگیری از فساد و عبور از مشکلات اقتصادی، یک زندگی شاد را به مردم هدیه کنم.

در دولت زندگی، شادی را به مردم هدیه می دهیم/از جنگ و تحریم بیزاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن مهرعلیزاده، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مردم قزوین که از طریق سیمای مرکز استان قزوین انجام شد، گفت: مسؤولین موظفند راه‌های پیشرفت و رشد کشور را هموار کنند.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی، تحریم‌ها در شدیدترین نوع علیه کشور ما اعمال می‌شد و نیمی از رقم صادرات ما در میدان‌های نبرد هزینه می‌شد، اما حداقل‌ها در زندگی مردم تأمین بود و مردم با اعتماد و اطمینان روزگار می‌گذراندند، در دوران سازندگی نیز علی‌رغم این‌که شرایط کشور ایده‌آل نبود، اما دولت خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌کرد.

مهرعلیزاده افزود: دوران اصلاحات به معنای واقعی دوران رشد و شکوفایی کشور بود، در این دوران گفتگوی تمدن‌ها مطرح شد و این اندیشه در جامعهٔ بین‌المللی با اقبال قابل توجهی مواجه شد، کشورهای اروپایی در این دوره جهت دیدار و دعوت رئیس‌جمهور ایران صف می‌بستند و ما شاهد ارتباط سرشار از آرامش بین مردم و حکومت بودیم.

کاندیدای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: در ۸ سال گذشته با توجه به انتظارات بالای مردم، دولت تلاش خود را در ۳ سال نخست در حوزهٔ مذاکرات و رفع موانع بین‌المللی کرد و به کمک برجام توانست برای نخستین بار برنامهٔ هسته‌ای کشور را به‌عنوان یک حق مسلم و صلح‌آمیز برای کشور ما در جهان مطرح کند، اما با بدعهدی‌های آمریکا و خروج از برجام، اقدام عملی این برنامه با مشکل مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم‌ترین بحران پیش روی کشور ما، کم‌آبی است اما یک گروه تمامیت‌خواه به‌جای رسیدگی به این‌گونه مسائل، از حداقل‌های شادی مردم جلوگیری می‌کنند، بس است هرچه مرگ‌خواهی که مطرح کردیم، لازم است دشمنی‌ها خاتمه یابند، زیرا این رفتار در شأن ما نیست.

مهرعلیزاده تصریح کرد: بنده به‌عنوان فردی که همواره به دور از فساد بوده‌ام و سال‌ها در کشور کارهای اجرایی انجام داده‌ام، قصد دارم با جلوگیری از فساد و عبور از مشکلات اقتصادی، یک زندگی شاد را به مردم هدیه کنم.

وی از دولت خود تحت‌عنوان «دولت زندگی» نام برد و بیان کرد: در دولت بنده، زندگی شرافت‌مندانه، پر افتخار، شاداب و امیدوارانه برای تمام مردم مطرح است، ما از جنگ و تحریم بیزاریم و می‌خواهیم در این دوران بدون ایجاد محدودیت‌ها و تنها با پیروی از قانون زندگی کنیم.

این کاندیدا در پایان تأکید کرد: بنده در خانواده‌ای متوسط زندگی کرده‌ام و معنی فقر را متوجه هستم، لازم است برای کاهش خط فقر در کشور، یارانه‌ها به میزان 5 برابر شوند و شرایط اشتغال و مسکن در کشور نیز اصلاح شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول