اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

صالحی صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی موفقیت دانشمندان و پژوهشگران کشور در عرصه تولید اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت.

صالحی صدور مجوز مصرف واکسن «کووبرکت» را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با صدور پیامی موفقیت پژوهشگران و دانشمندان ایرانی در تولید واکسن مقابله با ویروس کرونا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
«وَالَّذینَ جاهدوا فینا لَنَهدیَنَّهُم سُبُلَنا وَ اِنَّ اللهَ لَمَعَ المُحسِنین»
با کمال بهجت و مسرت، اطلاع یافتم که در پرتو الطاف و عنایات خداوندی و به یُمن مجاهدت مستمر و شبانه روزی جمعی از دانشمندان و پژوهشگران پرتوان ایران اسلامی توفیقات چشمگیری در عرصه تولید اقلام و تجهیزات مورد نیاز جهت مقابله با ویروس کرونا حاصل شده و اجازه مصرف واکسن ایرانی «کووایران برکت» نیز صادر شده است.

در این پیام آمده است: در حال حاضر که تلاش‌های دست اندرکاران این اقدام خطیر به میمنت و مبارکی به ثمر نشسته است و ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای صاحب نام در حال توسعه، شانه به شانه کشورهای توسعه یافته در این راه قدم نهاده و با استفاده از روش‌های مختلف و همزمان با رعایت دقیق قواعد و ضوابط علمی و پژوهشی در این میدان پیروزمندانه ظاهر شده است؛ شایسته است تا به شکرانه این نعمت عظیم و به منظور تعظیم و تکریم مجاهدت‌های همه عزیزان فعال در این عرصه، جشنی ملی و مردمی بر پا نماییم و ناز بر فلک و حکم بر ستاره کنیم.
صالحی در این پیام خاطرنشان کرده است: بدون تردید این دستاوردهای نوین در حوزه علوم و فنون پزشکی، جلوه‌ای دیگر از حرکت پیروزمندانه جوانان این مرز و بوم در مسیر خود اتکایی و بیانگر عزم جزم آینده سازان ایران اسلامی برای شتاب بخشیدن به روند پیشرفت و توسعه ملی است. اینجانب پیشانی ستایش و سپاس به درگاه یگانه هستی بخش می‌سایم و بر خود وظیفه می‌دانم تا مراتب تبریک و تقدیر خود را به پیشگاه یکایک عزیزان و دست‌اندرکاران این اقدام مبارک ابلاغ کنم.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پیام مزبور عنوان کرده است: همچنین دستیابی به این توفیق بزرگ را به آحاد ملت نجیب و صبور ایران شادباش می‌گویم و امیدوارم حضرت حق (جلَّ و علا) بیش از پیش برکات و رحمت خویش را بر جوامع انسانی و اسلامی خاصه جامعه سربلند ایرانی نازل فرماید و بر صحت و عزت مردمان تمدن ساز این سامان بیفزاید. بمنه و کرمه

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول