اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

درخواست رژیم‌صهیونیستی از مصر برای متقاعد کردن حماس

یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که این رژیم از مصر درخواست کرده تا جنبش حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

درخواست رژیم‌صهیونیستی از مصر برای متقاعد کردن حماس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز سه‌شنبه گزارش داد که تل‌آویو از مصر درخواست کرد تا حماس را متقاعد کند تا به راهپیمایی پرچم که عصر امروز در قدس برگزار شد واکنش نشان ندهد.

بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، تل‌آویو در این پیام که از طریق قاهره منتقل شده، اعلام کرده که این راهپیمایی مسیر خود را تغییر داده و قصد ورود به مسجد الاقصی را نداشته و هدف از این راهپیمایی به چالش کشاندن فلسطینیان نیست.

عصر امروز صدها شهرک‌نشین صهیونیست در خیابان‌های قدس راهپیمایی تحریک آمیز پرچم را برگزار کردند.

فلسطینیان نیز در واکنش به این راهپیمایی، تظاهراتی را در بیت لحم و نوار غزه برگزار کردند.

وبسایت عبری‌زبان واللا نیز امروز نوشت در حالی که صهیونیست‌های تندرو در بیت‌المقدس امشب (سه شنبه) اقدام به برپایی راهپیمایی تحریک‌آمیز «پرچم» می‌کنند، شهرک‌نشینان اطراف منطقه غزه از اینکه این مراسم به جنگ دیگری با گروههای مقاومت منجر شود، هراس دارند و از اقدام صهیونیست‌های بیت‌المقدس عصبانی هستند.

در پی برگزاری «راهپیمایی پرچم» از سوی صهیونیست‌ها  در عصر روز سه شنبه در قدس اشغالی، وزارت جنگ این رژیم  از استقرار سامانه گنبد آهنین اطراف این شهر خبر داد.

این تظاهرات قرار بود ابتدا دهم ماه مه برگزار شود که به دنبال درگیری صهونیست‌ها با مقاومت این تظاهرات به تعویق افتاد.

حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها یک راهپیمایی تحت عنوان راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای اعلام کرده که چندین آتشبار از سامانه گنبد آهنین را از بیم حملات راکتی مقاومت اطراف قدس اشغالی مستقر کرده است.

انتهای پیام/.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول