اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هشدار خاموشی برق در ایلام در پی افزایش مصرف

سخنگوی صنعت برق استان ایلام از وضعیت قرمز مصرف برق استان و احتمال قطعی برق خبر داد و گفت: در حال حاضر مصرف برق استان ۳۲۰ مگاوات بوده یعنی ۳۰ مگاوات بیشتر از سقف تعیین شده از سوی دیسپاچینگ ملی است.

هشدار خاموشی برق در ایلام در پی افزایش مصرف

محمد محمدیان‌شمالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تمام شهرستان‌های استان از سقف مجاز مصرف عبور کرده و الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند که در صورت ادامه روند افزایشی مصرف برق و عبور از سقف تعیین شده استان، احتمال قطعی دوباره در ساعاتی از شبانه‌روز وجود دارد. 

وی افزود: در حال حاضر مصرف برق استان ۳۲۰ مگاوات است یعنی ۳۰ مگاوات بیشتر از سقف تعیین شده از سوی دیسپاچینگ ملی برای استان که ۲۹۰ مگاوات بوده است.

سخنگوی صنعت برق در ادامه گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و پایداری آن در روزهای آینده یقینا در صورت عدم رعایت الگوهای صحیح مصرف برق، با مدیریت اضطراری و خاموشی‌ها روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از برق پایدار،کولرهای آبی را روی دور کند بگذارید، کولر گازی در شهرستان‌های شمالی خاموش شود یا بر روی دمای ۲۶ درجه تنظیم شود و در طول روز برای ایجاد روشنایی از برق استفاده نشود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول