اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هم‌اندیشی سازمان تبلیغات با مداحان تهران/ کارت‌ شناسایی مداحان ساماندهی می‌شود

هم‌اندیشی مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی با مداحان تهران برگزار شد و در آن بنا شد کارت‌های شناسایی مداحان ساماندهی شود.

هم‌اندیشی سازمان تبلیغات با مداحان تهران/ کارت‌ شناسایی مداحان ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسه هم‌اندیشی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با مسئول کانون مداحان استان تهران و تعدادی از پیشکسوتان شهر تهران برگزار شد.

در این نشست افرادی همچون حجت الاسلام مجید باباخانی، رضا خالقی، محمد بازوبند،‌ حمیدرضا منتظر،‌ ابراهیم صدیق،‌ سعید ایوبیان، منصور زمان شعار،‌ فاضل درخشانی،‌ حجت‌الاسلام علی علمی،‌ حمید بهرامی و حمیدرضا غمخوار حضور داشتند.

اعضای شرکت کننده در این جلسه با طرح دغدغه‌ها و مشکلات در مورد مسائل اصلی جامعه ستایشگری به بررسی موضوعاتی از قبیل کارت شناسایی، بیمه مداحان، هم‌افزایی با تشکل‌های ستایشگری و تمهید برنامه‌های محتوایی از جمله مباحث پرداختند.

در این جلسه مقرر شد، جلسات با مسئولین کانون‌های استان تهران و هیأت رئیسه کانون مداحان کشور برای حل مشکلات در مسیر اجرایی ادامه داشته باشد.

حمید منتظر، رئیس کانون مداحان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در این جلسه پیرامون کارت شناسایی مداحان بحث و تبادل نظر شد و برخی از مداحان نسبت به ارائه این کارت در گذشته مباحثی را مطرح کردند که بنا شد این روند ساماندهی شود. در جلسه بعدی این مداحان تهران که ان‌شاءالله در هفته آتی برگزار خواهد شد بنا شد با حضور روسای کانون مداحان استان تهران این بحث به صورت دقیق‌تر بررسی شود.

وی افزود: برخی از مداحان در خصوص بیمه امسال و افزایش هزینه‌ها گلایه داشتند که مسئولین این‌گونه پاسخ دادند که این افزایش حق بیمه از سوی تأمین اجتماعی اعمال شده است. البته اعلام شد در حال رایزنی هستند تا کمک‌هایی به مداحان در این زمینه انجام شود.

منتظر گفت: در خصوص مجالس عزاداری محرم نیز در این جلسه بحث شد که تصمیم براین است تا مجالس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شرایط کرونایی و با شکوه برگزار شود که البته در جلسات بعدی مفصل‌تر در این خصوص بحث خواهد شد.

رئیس کانون مداحان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: جلسه دوم این جمع بناست در هفته آینده با حضور روسای کانون مداحان استان تهران برگزار شود و جلسه بعدی نیز بناست با حضور روسای کانون مداحان تمام استان‌ها برگزار شود.

تصاویری از این جلسه را اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول