اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سخنگوی ستاد کرونا در یزد: حفظ سلامت مردم از اولویت‌های اجرایی ستاد انتخابات است

سخنگوی ستاد کرونا استان یزد، بابیان این‌که اولویت اصلی در بحث انتخابات سلامتی مردم است اظهار کرد:رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت و دقت نظر چندبرابرمدنظر گرفته شده و مردم می‌توانند با فراغ‌بال پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند ورای خود را به صندوق یباندازند.

سخنگوی ستاد کرونا در یزد: حفظ سلامت مردم از اولویت‌های اجرایی ستاد انتخابات است

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به زمان باقی مانده تبلیغات نامزدهای تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم سخنرانی در محیط سربسته مطلقا ممنوع است و این موضوع از طرف است و این موضوع مورد نظر هیات ستاد انتخابات شهرستان است و به جدیت در حال رسد خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونا استان یزد تصریح کرد:  در این دوره از انتخابات تا حدامکان در مناطقی که امکان پذیر است شعب اخذ رای در فضای باز دایر خواهد شد و شعب  به میزان چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد و مردم با خیال راحت می‌توانند دربدون نگرانی در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.

صالحی براساس مصوبه پروتکل بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰اظهار کرد: اخذ اثر انگشت در روز انتخابات ممنوع است و همچنین تاکید کرد که رای دهندگان حتی الامکان از خودکار شخصی استفاده نمایند.

وی درپایان با اشاره به این‌‌که هیچ گونه مشکلی به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد و سلامت رای دهندگان در اولویت قرار دارد گفت: دعوت می‌کنم از مردم استان که امسال هم با شکوه و باانگیزه بالا در انتخابات حضور پیدا کنن تا شاهد نتیجه چشم گیری در حوزه انتخابات باشیم.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول