اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اقتدار ملی به حضور حداکثری ملت در انتخابات وابسته است

نماینده مردم نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت، اقتدار و عزت ملی، غنا و رفاه عمومی و دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب و قطع طمع دشمنان از این کشور به حضور حداکثری ملت در انتخابات وابسته است.

اقتدار ملی به حضور حداکثری ملت در انتخابات وابسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی امروز اظهار داشت: مردم ایران می‌دانند که ارکان نظام جمهوری اسلامی بر حضور مردم در صحنه انتخابات استوار است و حضور مردم هم حافظ اسلامیت نظام و هم حافظ جمهوریت آن است.

نماینده مردم نجیب استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ایران می‌دانند امنیت، اقتدار و عزت ملی، غنا و رفاه عمومی و دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب و قطع طمع دشمنان از این کشور به حضور حداکثری ملت در انتخابات وابسته است.

وی گفت: حکمت و خردمندی حکم می‌کند که اختلاف سلایق و هر عاملی که مانع حضور است پشت سر گذاشته شود و همگان از آحاد مردم، گروه‌های سیاسی و خواص برای ادامه راه امام و شهدا در حفظ انقلاب و نظام و مصالح کلان آن و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان و بی اثر کردن کید آنان، در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ پرشور شرکت کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول