اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با موافقت وزارت بهداشت، رشته تخصصی جراحی عمومی در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نوید دانایی اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی که از آمال ۲۳ ساله دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بود، موافقت کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به استناد رأی صادره در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه‌اندازی رشته تخصصی جراحی عمومی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان موافقت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از پیگیری‌های معاونت آموزشی دانشگاه و دست اندرکاران راه‌اندازی این رشته در دانشگاه، گفت: با ایجاد این رشته تخصصی در دانشگاه، زمینه توسعه رشته‌های تخصصی بیش از پیش فراهم آمده که امیدوارم در آینده نه چندان دور شاهد راه‌اندازی سایر رشته‌های تخصصی که زیرساخت‌های فیزیکی و توسعه‌ای آن در دانشگاه پیش‌بینی شده است، باشیم.

دانایی با اشاره به اینکه سالیان طولانی مسؤولان وقت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تلاش بسیار کردند تا مجوز راه‌اندازی این رشته را کسب کنند، خاطرنشان کرد: شایسته است از تلاش بی‌وقفه تمام دست‌اندرکاران این امر قدردانی کرده و راه‌اندازی این رشته را در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به جامعه دانشگاهی این دانشگاه تبریک گفته و آرزوی موفقیت روزافزون را از درگاه خداوند متعال برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه دارم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول