اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات برگزار شد

نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات برگزار شد.

نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات برگزار شد

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات از دقایقی پیش با حضور سیامک ره‌پیک قام مقام شورای نگهبان، علیرضا نیلچی مدیرکا انتخابات شورای نگهبان، حجت‌الاسلام اژه‌ای، محمدحسن صادقی مقدم و موسوی از اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان در محل ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

حجت الاسلام اژه ای عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در این نشست عنوان کرد: یقینا به فضل الهی با غیرت ملی و احساس دینی مردم، روز 28 خرداد علیرغم خواست بدخواهان روز حضور پرشور مردم خواهد بود.

وی افزود: تجربه ثابت کرده که مردم وظیفه شناس و زمان هستند، کسانی که امنیت انتخابات را برقرار می کنند، کار بسیار فشرده‌ای در این چند روز دارند که جا دارد که از آنها تشکر کنم.

اژه‌ای با تاکید بر اینکه همه باید با دقت و هوشیاری وظیفه حفظ امنیت انتخابات را انجام دهند، گفت: باید دقت لازم را داشت و اگر مشکلی کوچکی هم در روند انتخابات پیش آمد، باید سریعا حل شود.

وی تصریح کرد: با دقت هایی که شورای نگهبان در فرآیند انتخابات تاکنون داشته و با رعایت دقیق قانون وظایف خود را انجام داده است، در ادامه فرآیند برگزاری انتخابات نیز شورای نگهبان با همین دقت، امر نظارت را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول