اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

مشارکت پرشور مردم در انتخابات فشارهای خارجی را کاهش می‌دهد/ نباید مسیر رئیس جمهور از مسیر ملت جدا باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: معمولاً در هر انتخاباتی که درصد مشارکت بالا بوده، تا مدت‌های زیاد فشارهای خارجی روی کشورمان کم بوده است.

مشارکت پرشور مردم در انتخابات فشارهای خارجی را کاهش می‌دهد/ نباید مسیر رئیس جمهور از مسیر ملت جدا باشد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: معمولاً در هر انتخاباتی که درصد مشارکت بالا بوده، تا مدت‌های زیاد فشارهای خارجی روی کشورمان کم بوده است.

جعفر قادری گفت: در واقع، میزان مشارکت مردم در انتخابات در طول سال‌های مختلف مبنایی برای محاسبات دشمنان ما بوده است و در انتخاباتی که میزان مشارکت مردم بالا بوده است تا مدت‌های طولانی کشورمان از هر فشار و تلاطم کشورهای خارجی در امان بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، در انتخابات میزان مقبولیت نظام و تعهد مردم به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کاملاً مشخص می‌شود و هر چقدر مشارکت مردم بیشتر باشد، نشان‌دهنده مقبولیت و پذیرش بیشتر نظام از سوی مردم است.

قادری ادامه داد: بر این اساس، ضروری است که مردم حضور پرشوری در عرصه انتخابات داشته باشند و البته نوع انتخاب مردم هم مسئله‌ای بسیار مهم است و مردم باید فردی کارآمد و اصلح را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر، رئیس جمهور آینده حتماً باید ارتباط خود با مردم را حفظ کند و از پشت شیشه ماشین خود نظرسنجی نکند و به مردم احترام بگذارد. در این صورت، وی می‌تواند مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و راهکاری را برای رفع آن در نظر بگیرد.

قادری افزود: قطعاً مردم انتقاداتی را به عملکرد مسئولان به ویژه در دستگاه اجرایی کشور دارند و بسیاری از معضلات و مشکلاتی که الان در کشور وجود دارد، به عملکرد ضعیف رئیس جمهور و دولتمردان بازمی‌گردد اما مردم باید فردی توانمند و انقلابی را انتخاب کنند تا مشکلات کشور را حل کند.

وی گفت: اهمیت تعیین سرنوشت مردم از سوی خودشان ایجاب می‌کند که در انتخاب خود نهایت دقت و وسواس را به خرج دهند و فردی را انتخاب کنند که شایسته پست حساس ریاست جمهوری باشد.

قادری تاکید کرد: ما نمی‌توانیم فردی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کنیم که در شأن این پست و جایگاه نباشد و بعد انتظار تحول و پیشرفت کشور را از وی داشته باشیم. از سوی دیگر، نباید مسیر رئیس جمهور از مسیر ملت جدا باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور باید در جهت حفظ آرمان‌ها، اصول و باورهای مردم و حل مسائل و مشکلات آنان حرکت کند و مردم هم باید بدانند که ما هر چیزی را که بکاریم، همان را درو می‌کنیم و نباید انتظار داشته باشیم که اگر انتخابمان بد باشد، شاهد نتیجه‌ای مثبت در جامعه و رفع مشکلات باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول