اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

۲۰۰ کارشناس بهداشتی انتخابات در یزد را نظارت می کنند

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت ۲۳۰ کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

۲۰۰ کارشناس بهداشتی انتخابات در یزد را نظارت می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، دکتر حسن جعفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری های مسری بخصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه های انتخابات، در سطح استان یزد، صورت می گیرد.

وی  افزود: به همین منظور در روز انتخابات، ۲۳۰ ناظر بهداشتی به صورت ثابت یا سیار در حوزه های اخذ رای در استان حضور خواهند داشت.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه های انتخابیه افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز،  رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۲ متر، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است.

جعفری خاطرنشان کرد: اخذ اثر انگشت در فرایند انتخابات به خصوص در روز رای گیری ممنوع است و در چیدمان میزها و صندلی‌ها برای رای دهندگان و عوامل شعب فاصله ۲ متری  حفظ شود.(۸ متر مربع برای هرنفر و استفاده حداکثر از ۳۰ درصد ظرفیت محل برای حضور افراد ضروری است.

دکتر جعفری تاکید کرد: رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند و قبل و بعد از رای دادن دست ها را با آب و صابون شستشو دهند و یا اینکه ضدعفونی کنند.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد تصریح کرد: حفظ تهویه و تامین هوای تازه در فضای سربسته الزامی است و امکان شستشو دست ها با صابون مایع در شعب وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول