اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شکل‌گیری 6 هزار گروه جهادی جدید با نام «سردار سلیمانی»/خدمت بی‌منت مصداق بارز انقلابی‌گری است

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، 6 هزار گروه جهادی جدید به نام این شهید تشکیل شد که ظرفیتی بی‌نظیر است.

شکل‌گیری 6 هزار گروه جهادی جدید با نام «سردار سلیمانی»/خدمت بی‌منت مصداق بارز انقلابی‌گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جشن ازدواج یکصد نفر از زوج‌های جوان به همراه اهدای 2 هزار و 500 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار محمد زهرایی در این مراسم گفت: بعضی‌ها معادله امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه حق را در حد رویارویی معیشتی و اقتصادی تنزل داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: تمدن نوین اسلامی با شکل‌گیری حکومت دینی و اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) در مقابل تمدن پوشالی و روبه افول غرب پایه‌گذاری شد و جبهه استکبار آن را پذیرفت.

زهرایی ادامه داد: با کمپین فشار حداکثری و جنگ 8ساله با کمک 60 کشور تا بُن دندان مسلح علیه جمهوری اسلامی ایران تهاجم فرهنگی، جنگ تمام قد اقتصادی و فشار در فضای مجازی و جنگ روانی و پمپاژ ناامیدی علیه ملت ایران اسلامی را شروع کرد که قطعا بخش‌هایی از پازل دشمن در این جنگ تمدنی است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون مراحل نظام اسلامی تا دولت‌سازی و جامعه‌پردازی و تمدن نوین اسلامی، گفت: ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم.

زهرایی تصریح کرد: اگر منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه نهادینه می‌شد، این مشکلات معیشتی را نداشتیم.

لیبرال‌ها «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» را به جامعه القا کردند

رئیس سازمان بسیج سازندگی تأکید کرد: با رویکرد اقتصادی لیبرالی؛ ناامیدی، نمی‌شود، نمی‌توانیم، نمی‌گذارند، را به جامعه اسلامی القاء کردند و ترویج دادند و با ظرافت کید و مکر دشمن به خورد جوان‌های ما می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز منابع خدادادی فراوان و ظرفیت‌های بزرگی در درون کشور و تجربیات بزرگ از 8 سال دفاع مقدس داریم و مطمئن باشید گشایش در پیش روی ماست و 28 خرداد روز حماسه‌سازی مردم است.

زهرایی نهضت کمک مؤمنانه را مصداق بارز انقلابی‌گری و خلق حماسه دانست و بیان کرد: کمک مومنانه یادآور روحیه مسلمانان صدر اسلام از مهاجرین و انصار است و نشان می‌دهد ملت ما زنده، روبه جلو و پاینده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، افزود: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، 6 هزار گروه جهادی جدید به نام شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد که بی‌نظیر است و قدر این ملت را باید بدانیم.

زهرایی خدمت بی‌منت جهادگران بسیجی را مرهون تشکیلات انقلابی سپاه و بسیج دانست و ادامه داد: ناکارآمدی در بدنه اداری با شکل‌گیری دولت اسلامی از بین رفته و می‌تواند مشکلات را حل کند، بخصوص در گام دوم باید از جوانان مسئولیت‌پذیر استفاده شود و 28 خرداد نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است.

اهدای 270 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری

سردار علی‌محمد اکبری نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت، جشن ازدواج 100 زوج را تبریک گفت و گزارشی از خدمات بسیج سازندگی پس از تشکیل این نهاد در سال 96 و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج در استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و اشتغال، خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی، کمک به مردم در شرایط مختلف و سخت از جمله سیل، زلزله و...، خدمت‌رسانی به کادر درمان و نیازمندان در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کووید 19، گوشه‌ای از خدمات انجام شده در استان و دیگر نقاط مورد نیاز است.

اکبری ادامه داد: علاوه بر یک‌صد سری جهیزیه که امروز به زوج‌های جوان از طرف مقام معظم رهبری هدیه می‌شود، با همت بسیج سازندگی، قرارگاه جهادی امام رضا و خیرین، 70سری جهیزیه در بخش بازفت، 30 سری جهیزیه در صمصامی و 70سری جهیزیه هم در شهرستان لردگان تاکنون تقدیم زوج‌های جوان نیازمند شده است.

وی، در پایان با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد گفت: حضور حماسه‌ساز و حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان خواهد داد.

لازم به ذکر است اهدای 2 هزار و 500 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه، افتتاح چندین کارگاه اشتغال‌زایی با ایجاد شغل برای 50 نفر به صورت مستقیم و 70 نفر بصورت غیرمستقیم، راه‌اندازی بیست و ششمین تعاونی و تجهیز 30 پایگاه و افتتاح خانه مسکونی مددجویان، از دیگر برنامه‌های سفر سردار زهرایی به استان است که به مناسبت دهه کرامت انجام می‌شود.

انتهای پیام/68035/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول