اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انجام بیش از ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای امسال افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام و یک‌هزار و ۷۱۸ مورد تخلف کشف شد.

انجام بیش از ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: حدود هشت هزار تن کالای اساسی شامل برنج، روغن، گوشت قرمز منجمد، شکر و قند در سال جاری به استان اختصاص داده شده و بیش از سه هزار تن کالا در حال توزیع است.

وی افزود: به‌منظور رصد و پایش کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح‌های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم یدکی و میوه و تره‌بار با برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های زیربط در استان اجرا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از ابتدای امسال افزون بر ۱۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده و یک‌هزار و ۷۱۸ مورد تخلف به ارزش ریالی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال کشف و تشکیل پرونده شده است.

تشنه‌دل اضافه کرد: به جهت هماهنگی‌ها و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی استان سمنان بازار کالاهای اساسی به‌خصوص مرغ و تخم مرغ و روغن در استان رضایت‌بخش بوده و کالاهای اساسی روزانه در سطح عرضه در حال توزیع است.

در این نشست گزارشی از وضع بازار، وضع جوجه‌ریزی و عرضه گوشت مرغ، وضع لوازم یدکی مصرفی خودرو ارائه و موضوع افزایش بهای نرخ خدمات اماکن ورزشی بررسی شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول