اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

کاندیداهای انقلابی فداکاری کرده و به نفع آیت‌الله رئیسی کنار بروند

دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: حضور کاندیداهای انقلابی در انتخابات از صندوق رای آقای رئیسی می‌کاهد و امیدواریم آنها فداکاری و گذشت کنند و به نفع آقای رئیسی کنار بروند.

کاندیداهای انقلابی فداکاری کرده و به نفع آیت‌الله رئیسی کنار بروند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در نشست با اساتید دانشگاه‌ها با اشاره به نامه ۱۲ هزار نفری اساتید در حمایت از آیت الله رئیسی و درخواست آنها برای انصراف کاندیداهای انقلابی به نفع آیت الله رئیسی گفت: این اقدام بی سابقه ای بود که این تعداد اساتید دانشگاه با امضای نامه ای از یک کاندیدای جامع و اصلح حمایت کرده و از دیگر کاندیداهای جریان انقلاب بخواهند به نفع کاندیدایی که احتمال پیروزی بالایی دارد، کنار بکشند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی جریانات برای عدم حضور مردم در انتخابات، تصریح کرد: اینکه الان برخی‌ها می‌گویند « رای بی رای» یا می گویند «در انتخابات شرکت نمی‌کنیم» به خاطر عملکردی بوده که دولت بی تدبیر و ناکارآمد روحانی داشت تا مستمسک پیدا کنند. آنها می دانند مردم از این عملکرد ناراضی هستند و می خواهند بگویند اگر انتخابات با مشارکت کمتری مواجه شد برای این بود که ما گفتیم!

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به عدم تمایل اصلاح‌طلبان برای حمایت از یکی از نامزدهای این جریان در انتخابات گفت: البته در میان اصلاح طلبان برخی از آقای همتی حمایت کردند و برخی با توجه به اینکه می دانند دیگر در میان مردم جایگاهی ندارند برای اینکه آبروی خودشان را حفظ کنند تصمیم گرفته اند بگویند ما کاندیدایی در انتخابات نداریم.

حسینی تاکید کرد: مطمئنا اگر اصلاح طلبان کمترین امیدی به پیروزی داشتند همانگونه که در گذشته از آقای روحانی حمایت کردند در این دوره هم از یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حمایت می کردند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: کاندیدای اصلاح طلب در مناظرات اخیر نشان دادند دستشان خالی است و هم از لحاظ اخلاقی با دروغ‌هایی که گفتند و با روشهایی که به کار گرفتند و هم در مناظرات بازنده بودند.

وی با اشاره به اظهارات همتی تصریح کرد: متاسفانه اینها با رفتارهای و شگردهای غیراخلاقی سعی دارند که مردم را نسبت به حمایت از کاندیداهای انقلابی نگران کنند اما این شگردها دیگر نخ نما شده و مردم به خوبی متوجه بازی کاندیداهای اصلاح طلب هستند.

مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی تاکید کرد: درست است که براساس نظرسنجی ها آقای رئیسی الان درصد قرار دارند اما حضور کاندیداهای انقلابی در انتخابات، از صندوق رای آقای رئیسی می‌کاهد و امیدواریم ان‌شاء‌الله نامه متقن و با صراحت ۱۲ هزار استاد دانشگاه  آثار و نتیجه خودش را داشته باشد و انشالله کاندیداهای انقلابی فداکاری و گذشت کنند و به نفع آقای رئیسی کنار بروند.

وی افزود: برخی جریانات تلاش دارند کاری کنند تا مشارکت در انتخابات پایین باشد و بعد بگویند چون ما در انتخابات حضور نداشتیم مردم اقبالی به حضور در انتخابات نشان نداده اند.

حسینی تاکید کرد: بعد از انتخابات تازه اول کار است، آن زمان باید به دنبال نیروهای توانمند، انقلابی و متخصص بود، نیروهایی که بتوانند با تمام توان و شبانه روز در خدمت مردم باشند.

دبیر کل کانون دانشگاهیان در پایان با اشاره به تلاش اساتید دانشگاه برای پیروزی آیت الله رئیسی گفت: اینکه ما ۱۲ هزار امضا در حمایت از آقای رئیسی جمع کردیم حرکت ارزشمند و بزرگی است و انشالله در آینده همه کمک کنند تا تحول در کشور ایجاد شود و با حضور آیت الله رئیسی مشکلات به تدریج از سر راه مردم برداشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول