اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مردم قم از آزمون انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد

استاندار قم با دعوت همه اقشار مردم به حضور در انتخابات و تأکید بر بی طرفی دستگاه ها و نهادها در این انتخابات تصریح کرد: ملت ایران و از جمله هم استانی های عزیز، سربلند از این انتخابات بیرون خواهند آمد.

مردم قم از آزمون انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با ابراز خرسندی از وضعیت کرونای استان اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس گزارش ها در روند نزولی کرونا قرار داریم و امیدواریم با تداوم روند نزولی، شاهد گشایش هایی در هفته هایی آتی باشیم.

وی افزود: پایانه های مسافربری درون و برون شهری و همچنین نانوایی ها و آرامستان ها باید توجه بیشتری در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی با نظارت دقیق تر داشته باشند، ضمن آن که همه مشاغل و اصنافی که رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ها عددی کمتر از ۷۰ درصد است باید به این مهم توجه داشته باشند.

استاندار قم سپس به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: گزارش ها بیانگر آن است که ستاد انتخابات استان بر اساس تقویم انتخاباتی و شرایط کرونایی، آماده برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم در این نوبت به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود تأکید کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند باید تا پایان انتخابات بر موضع بی طرفی باقی بمانند.

استاندار قم با اشاره به اینکه این استان آماده برگزاری انتخابات در تراز کشور و قم و بر اساس سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است ادامه داد: مردم عزیز قم باید همان طور که در همه صحنه ها و بُرهه های بسیار مهم انقلاب، آگاهانه در صحنه حضور داشته اند، در این آزمون نیز پیشتاز باشند و حضور مؤثر و تعیین کننده ای از خود به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: همه مسؤولان باید از مردم بخواهند تا انتخابات را به عنوان ضامن امنیت ملی و پشتوانه اقتدار ملی مهم بشمارند و در صحنه حاضر باشند.

سرمست با ابراز اینکه مردم از این آزمون مهم سربلند بیرون خواهند آمد یادآور شد: امنیت، سلامت و معیشت مردم باید مورد توجه همه مسؤولان باشد.

وی در پایان سخنان خود به افتتاح قریب الوقوع بیمارستان مادر پردیسان قم توجه داد و گفت: این بیمارستان فردا پنجشنبه بیست و هفتم خرداد ماه توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد که همزمانی این بهره برداری را با دهه کرامت به فال نیک می گیریم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول