اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نزدیک دو هزار واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگردانده شده/ جوانان دیگر در گوشه فعالیت کشور نیستند

امین کیانی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به دو هزار واحد تولیدی در کشور توسط دستگاه قضایی به چرخه تولید و اقتصاد کشور بازگردانده شده است.

نزدیک دو هزار واحد تولیدی توسط دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگردانده شده/ جوانان دیگر در گوشه فعالیت کشور نیستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امین کیانی در اجتماع جوانان و مردم حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهر دماوند، گفت: اگر بخواهیم مهم ترین کلید واژه مشکلات جوانان را عنوان کنیم، اشتغال است، امروز جامعه به جایی رسیده است که معیشت مهم ترین مشکلشان شده است، امروز اگر شاهد آن هستیم که مردم رو به سید ابراهیم رئیسی آورده اند به این دلیل است که وی کارنامه مشخص و قابل قبولی دارد.

وی افزود: از کارنامه های مشخص سید ابراهیم ریسی مبارزه با مفاسد و ناعدالتی است و از سوی دیگر سید ابراهیم رئیسی با مردم ائتلاف می کند نه جریان و حزب سیاسی، این ویژگی های  وی موجب شده تا در دل مردم جا باز کند.

کیانی تصریح کرد: امروز مردم نگران آینده هستند؛ چرا که عده ای نور چشمی تمام امکانات کشور را برای خود گرفته اند و از این جریان می ترسند که سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود و دیگر نتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی ادامه داد: در 20 روز اخیر به شهرهای گوناگون کشور سفر کرده ایم و پای درد دل جوانان نشسته ایم، آنها از بیکاری رنج می برند، بنابراین امروز پرچم دار عدالت در کشور سید ابراهیم رئیسی است تا جلو این تبعیض را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت آینده دولتی خواهد بود که وزرای آن کاسب کارانه نباشند و فرزندانشان در حال تجارت نباشند و قرارداد های میلیاردی را برای خود در نظر نگیرند و وزارت کار باید برای جوانان کار فراهم کند، اینکه عده ای به دنبال این هستند که کشور را از مسیر واقعی خود خارج کنند بر کسی پوشیده نیست  و مردم دیگر اجازه نخواهند داد که جوانان تحصیل کرده در گوشه  کشور بنشینند، آن وقت مدیران رانتی هر کاری دلشان بخواهد انجام دهند و پاسخگوی عملشان نیستند.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر نزدیک به دو هزار واحد تولیدی در کشور توسط دستگاه قضایی به چرخه تولید و اقتصاد کشور بازگرانده شده است و عده ای این امر را نمی خواهند تا بتوانند کالاهای بی کیفیت را به شکل واردات به کشور بیاورند و نگذارند تولید داخل رونق گیرد و به هر شکل به دنبال این هستند که مردم را دلسرد از کشور کنند و مردم را در گوشه نگه دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول