اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

اعلام برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر

برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر اعلام شد.

اعلام برنامه های ستاد مردمی بزرگداشت سالگرد شهدای هفتم تیر

خبرگزاری فارس- فاطمه شکری: در آستانه چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر تشکیل شده و برنامه های متنوعی را در تهران و 25 استان کشور اجرا خواهد نمود.

سیدمحمد هاشمی مسئول ستاد مردمی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با اعلام این خبر در خصوص چرایی تشکیل این ستاد و برنامه‌های آن گفت: با توجه به اینکه تیرماه 1400، چهلمین سالگرد وقوع این حادثه مهم تاریخ انقلاب می‌باشد، با تکیه بر این نقطه زمانی و تقویمی، حرکتی منسجم و منظم برای تحقق مطالبه‌ی رهبر انقلاب در خصوص معرفی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های معنوی واقعه هفتم تیر و شهدای این واقعه، و همچنین جبران کاستی‌های صورت پذیرفته و شروع حرکتی رو به جلو در آغازین سال‌های چله‌ی حیات انقلاب اسلامی را به صورت مردمی و خودجوش، ساماندهی و سازماندهی کنیم.

به همین منظور ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد واقعه هفتم تیر با محوریت مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر(سرچشمه) از بهمن ماه سال گذشته تشکیل گردیده و برنامه‌های متنوعی نیز از سوی این ستاد با همکاری و با پشتیبانی موسسات فرهنگی مردمی و نهادهای انقلابی، از جمله خانه طراحان انقلاب اسلامی، مؤسسه هنر متعهد کرمان، خانه مستند انقلاب اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج و دیگر نهادها و موسسات مرتبط تدارک و تمهید شده است.

مسئول ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای هفتم تیر در پایان گفت: تمرکزمان بر این است و امیدواریم که بتوانیم قدمی برای شناخته شدن بیشتر این شهدا و این حادثه سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی در توده‌های مردم و برای تکریم این شهدای والامقام برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول