اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اشراف اطلاعاتی و آمادگی کامل «یگان ویژه» برای انتخابات/ واکنش سریع در مقابله با تهدیدات

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: پلیس ویژه با آمادگی همه‌جانبه و اشراف کامل اطلاعاتی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اشراف اطلاعاتی و آمادگی کامل «یگان ویژه» برای انتخابات/ واکنش سریع در مقابله با تهدیدات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی صحت و سلامتی برای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" اظهار داشت: در جامعه کنونی ما جنگ نرم یکی از بزرگ ترین تهدیداتی است که به صورت آرام و عمیق در فرهنگ ما نفوذ و آن را تحت تاثیر قرار داده است.

وی از یگان ویژه به عنوان نیرویی با واکنش سریع در مقابله با هر گونه تهدیدات یاد کرد و افزود: پلیس ویژه با آمادگی همه‌جانبه و اشراف کامل اطلاعاتی برای تأمین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: آنچه برای پلیس اهمیت دارد، حفظ نظم و امنیت و همچنین فراهم کردن فضایی برای حضور شکوهمند مردم پای صندوق های رأی است.

سردار کرمی، انتخابات 1400 را مهم و سرنوشت ساز عنوان و تصریح کرد: دشمنان ملت و ایران اسلامی همواره درصدد فعالیت های ضد فرهنگی علیه کشور ما هستند و از هر فرصتی برای نفوذ و اقدامات خرابکارانه استفاده می کنند، اما خوشبختانه امروز قاطبه مردم با دشمنی ها و خباثت های بدخواهان و معاندان نظام اسلامی آگاه هستند و فریب شیطنت های آنان در فضای مجازی و رسانه های بیگانه را نخواهند خورد.

سردار کرمی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و نمایش مشارکت مردم در مدیریت کشور است؛ نقش و جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی به عنوان هدایتگر انقلاب اسلامی و مردم به صراحت مشخص شده و منویات و جهت گیری های ایشان فصل الخطاب است.

وی با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی و بصیرت، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم شهیدان که ما هرچه داریم به برکت خون آنان است، از ما راضی باشند باید به اصول و مبانی انقلاب اسلامی پایبند و از ولایت فقیه دفاع کرده و وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول