اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افشاریان: بازیکنان تیم ملی فوتبال نشان دادند آقای آسیا هستند/ درباره اسکوچیچ باید تصمیم کارشناسی بگیرند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ بچه‌های تیم ملی در بحرین با شادابی نشان دادند آقای آسیا هستند.

افشاریان: بازیکنان تیم ملی فوتبال نشان دادند آقای آسیا هستند/ درباره اسکوچیچ باید تصمیم کارشناسی بگیرند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خداداد افشاریان در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وظیفه مان بود به استقبال بیاییم.با پیش زمینه دور رفت مان و جریان ویلموتس، امتیازهای بربادرفته، روحیه خراب و بدهکاری به بحرین رفتیم اما همه این مسائل یک طرف زیرا به جایی رفتیم که نباید می‌رفتیم. این تیم‌ها باید به خانه ما می‌آمدند اما با اجبار AFC به بحرین رفتیم. عزیزی خادم، هیات رئیسه و تمام ارکان فدراسیون فوتبال گفتند صفر تا صد کار را برای تیم ملی بگذاریم و واقعا تمام اتفاقات خوش رنگ برای این تیم افتاد.

وی افزود: بچه‌ها و مربیان همت کردند. شادابی با این چهار برد به تیم ملی بازگشت. یقین بدانید با این روحیه قوی و مضاعف به مرحله بعدی می‌رویم و شک نکنید راحت به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت دیدار تیم ملی مقابل عراق عنوان کرد: داوری در مجموع خوب بود. به هیچ وجه اشتباه تیمی نکرد اما در اخطارها مقداری سخت‌گیری کرد. به هر صورت حق به حقدار رسید. این مسائل هم در فوتبال پیش می‌آید. ایرماتوف داور اول ازبکستان است اما ایلگیز تانتاشف هم آمده بود حق را به حقدار بدهد. 8-7 سال است در لیست فیفا حضور دارد و قضاوت خوبی داشت. شاید می‌توانست برخی اخطارها را ندهد یا یک کارت بیشتر به عراقی ‌ها بدهد. البته حقی در این مسابقه ناحق نشد.

وی اضافه کرد:  حق‌مان چیزی دیگری بود اما بچه‌ها به این کشور رفتند، فدراسیون فوتبال سنگ تمام گذاشت و عزیزی خادم هم بزرگواری کرده و مسائل لجستیکی را صفر تا صد انجام داد.هیات رئیسه کمک کرد، مردم حمایت کردند و بچه‌ها هم در بحرین با شادابی نشان دادند آقای آسیا هستند. همه چیز برای ما  جفت شش آمد. 

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برنامه این فدراسیون برای ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ توضیح داد: وی هفت برد آورده و آنچه می‌خواستیم انجام داده اما هیات رئیسه و رئیس فدراسیون باید بنشینند تا اگر قرار است اتفاقی بیفتد، تصمیم کارشناسی بگیرند. به نظر نمی‌رسد بحث کمرنگی درباره اسکوچیچ وجود داشته باشد.

افشاریان درباره اینکه آیا قرارداد اسکوچیچ تمدید می‌شود، گفت: به نظر می‌رسد این اتفاق بیفتد اما با تمام این تفاسیر اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید تصمیم کارشناسی در حضور رئیس فدراسیون، کمیته فنی و جاهایی از این دست اتخاذ شود. 

وی درباره آخرین اقدامات فدراسیون فوتبال درباره پرونده مارک ویلموتس، خاطرنشان کرد: این پرونده کهنه شده اما همچنان باز است. منتظر رای دادگاه CAS هستیم و ان شالله ختم به خیر شود.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های این کمیته در چینش داوران در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول عنوان کرد: می‌دانید 11 داور و کمک داور بین‌المللی ما اکنون در ایران نیستند. در هفته آینده لیگ برتر و لیگ یک هم آنها را در اختیار نداریم. با توجه به حساسیت هفته های باقی مانده لیگ یک داوران باتجربه خود را برای قضاوت بازی‌های این لیگ اعزام کنیم. بین دو لیگ فاصله زمانی 5-4 روزه است اما  باید داوران را به شکلی بچینیم که در این دو هفته حق به حقدار برسد.

افشاریان افزود: با  این وجود کار واقعا سخت است. یقین داریم با داوران موجود باصلابت لیگ را ادامه بدهیم و مشکل خاصی درباره چینش داوران نیست. 

وی درباره اینکه آیا در فدراسیون فوتبال شاهد عزل و نصب‌ها و حضور افراد جدید خواهیم بود، گفت: نمی‌خواهم این بحث را جراحی کنم اما در این مدت همیشه به فکر تیم ملی بوده ایم و از این چهار ماهی که عزیزی خادم آمده است، سه ماه درگیر تیم ملی بود. اکنون هم به دلیل این نتایج خوشحالیم. تاکنون بحث خاصی درباره تغییرات نبوده اما اگر در ادامه کار قرار باشد اتفاق خاصی بیفتد، بی شک احساس را درگیر وظیفه نمی‌کند و سعی دارد اتفاقات کاری باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول