اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

دعوت وزیر صنعت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از خبرگزاری فارس، از مردم و به ویژه صنعت‌گران و بازرگانان دعوت کرد در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب مناسب خود به پیشرفت کشور کمک کنند.

دعوت وزیر صنعت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جریان بازدید از خبرگزاری فارس و گفتگو با مدیرعامل، مدیران و خبرنگاران فارس، با بیان اینکه مردم ما انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند، گفت: انتخابات حق مردم است و هر کس حق تعیین سرنوشت خود را دارد، به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری که با یک انتخاب درست می‌توانند به پیشرفت کشور کمک کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، همه مردم حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند که اگر میزان مشارکت در انتخابات بالا رود، قدرت چانه‌زنی در کشور افزایش پیدا می‌کند.

رزم حسینی به ویژه از جوانان درخواست کرد، در انتخابات حضور فعال و گسترده داشته باشند و یک انتخابات پرشور را رقم بزنند.

وزیر صنعت این را هم گفت: همیشه خدا کمک کرده است و مردم همواره پای کار نظام بوده‌اند. البته مشکلاتی در اداره کشور وجود دارد، اما مردم ما اصل نظام و انقلاب اسلامی را می‌پذیرند و انقلاب را از آن خود می‌دانند. امیدواریم انتخابات 28 خرداد پرشورتر از همیشه برگزار شود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول