اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

زاکانی: از همه مردم می‌خواهم به آیت‌الله رئیسی رأی دهند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت‌الله رئیسی را اصلح می‌دانم و از همه مردم می‌خواهم به ایشان رای دهند تا با رای بالا بتواند اصلاحات اساسی را در کشور به انجام برساند.

زاکانی: از همه مردم می‌خواهم به آیت‌الله رئیسی رأی دهند

علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیش از ظهر امروز در امام زاده علی اکبر چیذر در جمع خبرنگاران گفت: من صادقانه وارد رقابت مناظرات شدم تا از خواسته های ملت صیانت و دفاع کرده و نگذارم عده ای با وعده های نادرست تصمیم را برای مردم سخت کنند.

وی با بیان اینکه امروز به این امامزاده برای توسل به شهدا آمده ام، افزود: خبری برای ملت رشید اسلام دارم و آن این است که امروز فصل تغییر و تحول بوده و حضور مردم در پای صندوق های رای یک فرصت بزرگ برابرای آینده ایران اسلامی فراهم می کند.

زاکانی تصریح کرد: من صادقانه وارد مناظره های انتخاباتی شدم و در رقابت ها سعی کردم از خواسته های ملت صیانت و دفاع کنم و همچنین نگذارم یک عده با وعده های نادرست فضا را غبار آلود کرده و تصمیم گیری را برای مردم سخت کنند.

وی ادامه داد: امروز صادقانه به این جمع بندی رسیدم که با حضور آیت الله رئیسی و اقبال خوبی که برای ایشان وجود دارد و همچنین با منطقی که منطق دینی، شرعی و عقلی است ایشان را اصلح بدانم و از همه مردم درخواست می کنم که به آیت الله رئیسی رای دهند تا ایشان با رای بالا و اقتداری که کسب می کند بتواند اصلاحات اساسی در جهت رفع فقر، فساد، تبعیض و گستره عدالت در کشور را همراه با پیشرفت و آزادی های مدنی و توسعه معنویت به انجام برساند.

زاکانی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشالله آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول