اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشارکت کارگران در انتخابات تجلی همدلی ملی است/ کارگران صف اول انتخابات 28 خرداد

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: روز 28 خرداد تجلی همدلی جامعه کارگری در نمایش وحدت خویش بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مشارکت کارگران در انتخابات تجلی همدلی ملی است/ کارگران صف اول انتخابات 28 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ارسلان شهبازی صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: 28 خردادماه روز تجلی همدلی در حضور گسترده در پای صندوق‌های رای است

وی افزود: در تمامی 42 سال پس از انقلاب اسلامی، کارگران و کارفرمایان همواره در سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن حضوری باشکوه داشته‌اند و سنگر کار و تلاش در عرصه تولید ملی در تمامی این سال‌ها بدون وقفه و به همت بلند کارگران در جریان بوده است و در سخت‌ترین شرایط نیز یار و همراه نظام در مسیر تحقق اهداف عالیه کشور بوده‌اند.

مسؤول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که اهمیت این دوره از انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: کارگران در روز جمعه در صف اول حضور در انتخابات خواهند بود و این شور انقلابی نشان از همراهی آنان با نظام و ارزش‌های آن همچون گذشته است.

سرگرد شهبازی تصریح کرد: بصیرت موجود در میان فعالان جامعه کارگری و کارفرمایان استان هرمزگان و آحاد این جامعه پر تلاش و با ایمان سبب خواهد شد تا روز جمعه شاهد خلق حماسه دیگری در کارنامه نظام و انقلاب اسلامی باشیم و لبیک دیگری به رهبر عزیزمان در تحقق فرامین‌شان در حفظ اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران خواهیم داد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول