اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

«حماسه حضور» ویژه‌برنامه رادیو قرآن در روز انتخابات

قرار قرآنیان در انتخابات ۱۴۰۰ با هدف حضور حداکثری و افزایش مشارکت در انتخابات، ۲۸ خرداد به دعوت شبکه رادیویی قران برگزار می‌شود.

«حماسه حضور» ویژه‌برنامه رادیو قرآن در روز انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس شبکه رادیویی قرآن از جامعه قرآنی دعوت کرد تا در روز انتخابات با حضور در مسجد جامع لویزان در انتخابات مشارکت کنند.

بر همین اساس، رادیو قرآن برنامه‌ای زنده و مستقیم را با حضور قاریان، حافظان،گروه‌های هم‌خوانی و اساتید و پیشکسوتان قرآنی به تهیه‌کنندگی سید نورالدین سجادی، گویندگی حمید مجیدی‌مهر و تیمور کوشکی و گزارش‌گری کامران برومیده از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۰:۳۰ از محل شعبه اخذ رای مسجد جامع لویزان ، تدارک دیده است.

اهالی قرآن جمعه ۲۸ خرداد همراه با سایر اقشار جامعه با دعوت خادمان امامزاده پنج تن (ع) با حضور پای صندوق‌های شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع لویزان ، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای تغییر سرنوشت خود و جامعه مشارکت خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند در روز جمعه ۲۸ خرداد‌ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ از طریق رادیو قرآن موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی رادیو قرآن به نشانی @radioquran_ir به صورت زنده همراه با اهالی قرآن باشند.

امامزاده پنج تن (ع) لویزان هر هفته با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم جلسات و محافل قرآنی برگزار می‌کند و در ایام کرونا نیز این محافل به صورت مجازی پابرجا است. به همین دلیل، این آستان به عنوان پاتوق قرآنیان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول