اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای مرحله دوم طرح ملی یاس با شرکت 250 مددجو در استان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم طرح ملی یاس با حضور 250 مددجو با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت جمعیت هلال احمر در استان آغاز شد.

اجرای مرحله دوم طرح ملی  یاس با شرکت 250 مددجو در استان

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مرحله دوم طرح ملی یاس با حضور 250 مددجو با هدف ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان با مشارکت جمعیت هلال احمر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای موفق مرحله نخست این طرح، ادامه داد: این طرح در سال گذشته با حضور 50 مددجوی این نهاد برگزار شد. 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی طرح یاس در خانه‌های مدیریت بحران هلال سراسر استان، افزود: مددجویان با حضور مربیان هلال احمر در 2 بخش تئوری و عملی با شیوه‌های مواجهه با بحران‌ها و بلایای طبیعی آشنا می‌شوند. 

محمدی اضافه کرد: مددجویان با گذراندن دوره‌های آموزشی، توانایی‌ لازم را در راستای نجات جان خود و دیگران در زمان بروز حوادث کسب می‌کنند. 

وی عنوان کرد: ارتقای سطح دانش و مهارت مخاطبان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث، سوانح و نحوه مقابله با آن‌ها از دیگر اهداف اجرای طرح یاس در سطح استان خواهد بود. 

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول