اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توصیه انتخاباتی آیت‌الله جاودان و استاد حسین انصاریان

حجت‌الاسلام حسین انصاریان و حجت‌الاسلام جاودان، استاد اخلاق در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در پیام‌های جداگانه‌ای توصیه‌هایی به مردم ایران داشتند.

توصیه انتخاباتی آیت‌الله جاودان و استاد حسین انصاریان

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد اخلاق و حجت‌الاسلام جاودان استاد اخلاق در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در پیام‌های جداگانه‌ای توصیه‌هایی به مردم ایران داشتند.

متن پیام حجت‌الاسلام انصاریان به شرح زیر است:

بدیهی است که تعیین سرنوشت امور کشور، دغدغه‌ای برای مؤمنین است و شرکت در انتخابات، قدمی است برای رسیدن به این مهم و مسیری است، برای امنیت جامعه.

آنچه ضروری است دقت در انتخاب فردی است که سرنوشت جامعه به او سپرده می‌شود که تقوای الهی و پرهیز از دنیاطلبی و تخصص و تعهد و پایبندی به فرامین پروردگار از شروط اصلی آن است.

بی‌شک توجه به این حقیقت که این انتخاب، مسئولیت  برعهده مؤمنین خواهد داشت دقت کافی را نیازمند خواهد بود. امیدوارم خداوند تبارک و تعالی همه ما را موفق به جلب رضایتش بنماید.

فقیر حسین انصاریان

متن پیام حجت‌الاسلام جاودان نیز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ما در انتخابات گذشته اشتباه داشته‌ایم و نتیجه انتخاب غلط را در این دوران‌های سخت اخیر چشیده‌ایم. مردم ایران به ویژه اقشار کم برخوردار، عذابی سخت و روزهایی تلخ گذراندند که برخی مسئولان از آن تلخی‌ها خبر هم نیافتند چه برسد که آن‌را بچشند. آن اشتباه با یک اشتباه بزرگتر یعنی عدم شرکت در انتخابات جبران نمی‌شود؛ بلکه حتما باید در انتخابات حضور داشته باشیم و بیشتر دقت کنیم. 

انتخابات، تعیین سرنوشت ما، به دست‌ خودمان و وظیفه‌ای دینی، ملی و سیاسیست. من فکر می‌کنم در میان کاندیداها افراد لایق و شایسته حضور دارند، لکن عاجزانه به محضر این بزرگواران عرض می‌کنم اگر بتوانید ،خودتان در میان خودتان، یک نفر قوی‌تر، کارآزموده‌تر و امتحان پس‌داده‌تر انتخاب کنید و به نفع او کنار روید، کاری همچون شهادت انجام داده‌اید. مثل اینکه بچه‌های ما بر روی مین می‌رفتند؛ تکه پاره می‌شدند تا راه دیگران باز بشود.

عرض دوم به محضر آقایان، به عنوان بزرگتر سنی، این است که از اولین روز، ستادها و اطرافیانتان را به دقت مراقبت کنید. زیرا بسیاری از اشتباهات گذشته، از این نقطه شروع شده است. معصوم یکیست و همه در معرض امتحان و اشتباه هستند بنابراین هرلحظه با چشمی باز به همه اطرافتان بنگرید.

از فضل خداوند امیدواریم که آنچه بهتر است نصیب ملت بزرگ و صبور ایران کند. امتحان سختی در پیش است که مرحله اول پیروزی در این امتحان با شرکت هر چه بیشتر شما و کوشش و تشویق دیگران برای شرکت در اصل انتخابات، و مرحله دوم پیروزی با انتخاب اصلح و احسن، ان شاءالله به قبولی خواهد رسید.

امیدواریم که خداوند متعال مدد و کمک خاص فرمایند و در این امتحانات ملت بزرگ ایران، سربلند بیرون بیاید و دشمنان مأیوس و سرشکسته بشوند. ان شاءالله الرحمن

محمدعلی جاودان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول