اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

رضازاده: در انتخابات شرکت کنیم و به گزینه مورد نظر خودمان رأی دهیم

قهرمان پیشین وزنه‌برداری ایران و جهان از ورزشکاران خواست تا در کنار دیگر افراد در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت داشته باشند و آگاهانه و با علم رای دهند.

رضازاده: در انتخابات شرکت کنیم و به گزینه مورد نظر خودمان رأی دهیم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، قهرمان پیشین وزنه‌برداری ایران و جهان با ابراز امیدواری از اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور حداکثری آحاد مردم برگزار شود، گفت: ۲۸ خردادماه روز تعیین سرنوشت کشور است. بنابراین از همه مردم می‌خواهم در این روز حضوری فعال و گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

حسین رضازاده با بیان اینکه از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران هم می‌خواهم که همزمان با دیگر افراد در رای‌گیری روز جمعه شرکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: با حضور فعال در انتخابات ثابت می‌کنیم که دوستدار انقلاب و کشورمان هستیم و مطیع رهبرمان؛ پس نباید در انجام آن کوتاهی کنیم.

این قهرمان پیشین وزنه برداری جهانی با تاکید بر انتخاب گزینه موردنظر در رای‌گیری روز جمعه توسط هر فرد گفت: ورزشکاران در انتخاب گزینه مورد نظرشان برای ریاست جمهوری چهار سال آینده به برنامه پیشنهادی آنها برای حوزه ورزش هم توجه داشته باشند. اینکه نامزدها برای ورزش در هر دو بخش قهرمانی و همگانی چه برنامه‌ای دارند باید قابل توجه باشد.

وی یادآور شد: برای خود من برنامه ورزشی نامزدها و اینکه برای برطرف کردن خیلی از کمبودها و مشکلات چه راهکاری دارند، اهمیت زیادی دارد. نمی‌گویم تنها ملاکم برای رای دادن همین فاکتور است اما به هر حال یکی از گزینه‌های موردنظر خواهد بود.

رضازاده با بیان اینکه در اولین ساعات روز جمعه برای رای دادن اقدام خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد که اصلح‌ترین گزینه برای چهار سال آینده کشور انتخاب شود.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول