اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن برای مستأجران در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن برای تمامی مستأجرین واجد شرایط، از امروز در استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن برای مستأجران در چهارمحال و بختیاری

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از آغاز ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن، از امروز در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: تمامی مستأجرین واجد شرایط می‌توانند از امروز به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: سقف پرداخت این تسهیلات در شهرهای استان 25 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: متقاضیان دریافت این وام، باید متأهل یا سرپرست خانوار  و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده مربوط به شش ماهه نخست سال جاری در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری باشند.

مقصودی ادامه داد: متقاضیان از تاریخ معرفی به شعب بانکی به مدت 2 هفته برای تکمیل مدارک خود فرصت خواهند داشت و در صورت عدم تکمیل مدارک درخواست فرد رد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در خردادماه سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار در کشور اجرا شد، عنوان کرد: متقاضیان تا پایان شهریورماه می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح که سال گذشته انجام شد، 9 هزار و 746 متقاضی از استان ثبت‌نام کرده بودند، گفت: از این تعداد چهار هزار و 199 متقاضی حائز شرایط لازم بودند.

وی ادامه داد: به 2 هزار و 943 متقاضی 440 میلیارد و 860 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول