اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

سرآمدان علمی و موسسات برتر ایران معرفی شدند/ دانشگاه صنعتی شریف در صدر موسسات برتر ایرانی

نشست سرآمدان علمی ایران با حضور دکتر سورنا ستاری ، دکتر سعید سرکار و روسای برترین موسسات علمی ایران برگزارشد.

سرآمدان علمی و موسسات برتر ایران معرفی شدند/ دانشگاه صنعتی شریف در صدر موسسات برتر ایرانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، نشست فدراسیون سرآمدان علمی ایران با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، دکتر سعید سرکار رئیس ستاد نانو و روسای ۳دانشگاه برتر علمی ایران در سالن خلیج فارس معاونت علمی برگزار شد.

در این نشست محمود فتوحی فیروزآبادی مدیر دانشگاه صنعتی شریف در رتبه اول، محمدتقی احمدی مدیر دانشگاه تربیت مدرس در رتبه دوم، محمدجواد لاریجانی مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در رتبه سوم موسسات سرآمد علمی ایران قرار گرفتند.

همچنین علی مرسلی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در رتبه اول، علی اسفندیاری عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در رتبه دوم و محمد مهدی شیخ جباری عضو هیات علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در رتبه سوم سرآمدان علمی ایران از بین یکصد نفر از پژوهشگران و استادان ۴۰ دانشگاه کشور برگزیده شدند. 

گفتنی است برنامه دستیابی به مرجعیت علمی با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تدوین و از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده است. این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت‌های ویژه از این افراد، کشور را به سمت مرجعیت علمی در جهان سوق دهد. در این برنامه سعی شده است با حمایت محققان سرآمد و توانمند برای افزایش تعاملات بین‌المللی با محققان معتبر جهان، استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات مراکز معتبر علمی جهان سبب تقویت مراودات علمی و ارائه توانمندی های معتبر علمی کشور شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول