اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عسکری: قدم‌های خوبی برای حق پخش برداشته شده است/بچه های تیم ملی گل کاشتند

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: قدم‌های خوبی برای حق پخش برداشته شده که درآینده اعلام می‌کنیم.

عسکری: قدم‌های خوبی برای حق پخش برداشته شده است/بچه های تیم ملی گل کاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عسکری در حاشیه مراسم تجلیل از تیم ملی فوتبال، اظهارداشت: بچه های تیم ملی گل کاشتند. قوی، قهرمانانه و پرشور حاضر شدند. با اینکه به آنها ظلم شده بود و باید در بحرین بازی می‌کردند، ۴ بازی را بردند که کار افتخارآمیزی بود.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: ما به عنوان یار دوازدهم تیم ملی چون عهد دیرینه‌ای با آنها داریم گفتیم در بدو ورود به کشور آنها را به سازمان صدا و سیما دعوت کرده و از تیم ملی تجلیل کنیم. این مراسم برای تجلیل از تیم ملی بود که انجام شد، امیدواریم این اتفاق روحیه‌ای برای گام‌های بعدی باشد که تیم ملی باید بردارد. گام دوم مرحله مقدماتی و حرکت به سمت جام جهانی. برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

عسکری درباره اینکه صدا و سیما در بزنگاه حساس نقش خود را ایفا می‌کند و در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ هم همه از تیم ملی حمایت کردند، عنوان کرد: بله، خوشحالیم دوستان تیم ملی را دیدیم و از آنها تجلیل شد. امیدواریم گام‌های بعدی را پرقدرت و قویتر بردارند و شاهد این باشیم تیم ملی در جام جهانی بازی کند و بدرخشد.

وی در پاسخ به سوال فارس مبنی براینکه با تعامل خوب شما با فوتبال امیدواری به وجود آمده که مشکل حق پخش را حل کنید،  آیا قدم خوبی برداشته شده و می‌توانید خبر خوبی بدهید، تصریح کرد: قدم‌های خوبی برداشته شده و توضیحات را بعدها ارائه می‌دهیم. من نمی‌خواهم مصاحبه کنم و ان شالله بعدا.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول