اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۲ کیلومتر از بزرگراه دهلران- اندیمشک تکمیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۲ کیلومتر ابتدای محور دهلران- اندیمشک هم اکنون با تکمیل قسمت‌های باقیمانده و اجرای لایه دوم آسفالت زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد.

۱۲ کیلومتر از بزرگراه دهلران- اندیمشک تکمیل شد

عبدالله بهادری، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام در خصوص محور دهلران- اندیمشک اظهار داشت: ۹۰ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک در حوزه استحفاظی استان ایلام قرار دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان احداث باند دوم این محور و ارتقای آن به بزرگراه را در قطعات مختلف آغاز کرده است.

وی افزود: ۱۲ کیلومتر ابتدای این طرح هم اکنون با تکمیل قسمت‌های باقیمانده و اجرای لایه دوم آسفالت زیر بار ترافیک قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی ۱۸ کیلومتر دیگر در ادامه این قطعه نیز به زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تصریح کرد: مطالعه قطعه سوم به طول۶۰ کیلومتر در محدوده استان ایلام صورت گرفته و برای شروع احداث این قطعه با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور رایزنی لازم به انجام رسیده که درصورت تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن در چند قطعه در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول