اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

المیادین: هر چه به جمعه نزدیک می‌شویم شور انتخاباتی در ایران بیشتر می‌شود

شبکه خبری المیادین در ویژه‌برنامه انتخاباتی به استناد اخبار و گزارش خبرنگاران خودش در سطح شهر تهران گزارش کرد که هر چه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم، شور و هیجان انتخابات بیشتر حس می‌شود.

المیادین: هر چه به جمعه نزدیک می‌شویم شور انتخاباتی در ایران بیشتر می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین لبنان، در چارچوب ویژه‌برنامه‌های خود برای انتخابات ریاست جمهوری ایران، در فاصله دو روز مانده به انتخابات، برنامه‌هایش را ادامه داد.

مجری المیادین با اشاره به استقرار دو خبرنگار این شبکه در شمال و جنوب تهران برای انتقال فضای انتخاباتی به بینندگان، تأکید کرد، هر چه به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، شور و هیجان انتخابات در ایران بیشتر می‌شود. 

مالک عابده خبرنگار المیادین در تهران گزارش کرد، محسن رضایی در توییترش اعلام کرد که همه فعالیت‌هایش را لغو کرده و همه به دلیل مراعات قوانین بهداشتی به دلیل شیوع کروناست. او گفت، برخی ناظران این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا محسن رضایی با این اقدام به شکل غیررسمی اعلام انصراف از انتخابات کرده یا خیر و برخی دیگر می‌گویند خیر چنین قصدی نداشته است. 


مالک عابده خبرنگار المیادین

 

خبرنگار المیادین گزارش کرد، اسحاق جهانگیری معاون رئیس جمهور ایران که شورای نگهبان صلاحیت او را برای مشارکت در رقابت انتخاباتی احراز نکرده است، (در توییتی) گفته که مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که برنامه واقعی برای اداره کشور دارد... همتی هم از این توییت نهایت استفاده را به سود خود کرده و در توییتی گفت که این توییت اسحاق جهانگیری حمایت غیرمستقیم ازوست. 

سیاوش فلاح‌پور فعال رسانه‌ای میهمان این برنامه گفت، همیشه نزدیک به انتخابات که می‌شویم شور و هیجان بیشتر می‌شود. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که با اختلاف قابل توجهی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیروز انتخابات خواهد شد. 

 

در پاسخ به سوالی درباره انصراف‌های بیشتر در ساعات آخر رقابت انتخاباتی، فلاح‌پور گفت، دو نامزدانی که انصراف آنان تأثیرگذار خواهد بود، آقای سعید جلیلی با حدود دو میلیون رأی و آقای محسن رضایی با حدود دو و نیم میلیون رأی است. 

فلاح‌پور گفت، بله به نظر می‌رسد که جلیلی قصد ندارد انصراف دهد. ما می‌بینیم که میان جلیلی و رئیسی اختلاف دیدگاه‌هایی هست. مثلا در سیاست خارجی دیدگاه دو نامزد با هم اختلاف دارد. در موضوع هسته‌ای رئیسی توافق هسته‌ای را کامل رد نمی‌کند بلکه درباره نحوه اجرای آن نظر دارد. به نظر من سعید جلیلی قصد ندارد انصراف دهد چرا که چند سال است روی برنامه‌اش کار کرده است. 

او با اشاره به حمایت عملی اصلاح‌طلبان از همتی اما عدم اعلام رسمی آن، گفت، این ممن است تاکتیک باشد اما حقیقت این است که اختلافات جدی میان اصلاح‌طلبان است. نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان حمایت صریح را رد کرده اما سایر اصلاح‌طلبان در حال حمایت هستند. مجری المیادین گفت، امروز ما میزبان احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران بودیم و گفت اعلام حمایت رسمی نشده اما برخی از اعضای احزاب ما در حال فعالیت در ستادهای همتی هستند. 

احمد البحرانی خبرنگار شبکه المیادین که در میدان راه‌آهن در جنوب تهران مستقر شده بود، گزارش کرد که طبق گفته مقامات ایرانی هفتاد هزار مرکز اخذ رأی در کل کشور خواهد بود... قرار است تا دقایقی دیگر طرفداران سعید جلیلی در این مکان تجمع کنند. آنان از نامزد خود می‌خواهند که از رقابت انتخاباتی انصراف ندهد.

 

انتهای پیام/ص 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول