اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بررسی توان تخصصی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان

نماینده دانشجویان اراکی در طرح بررسی توانمندی کاندیداهای شورای شهر از بررسی توانمندی و کارآیی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان خبر داد.

بررسی  توان تخصصی 45 نفر از نامزدهای شورای شهر اراک توسط دانشجویان

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدجواد سلطانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص نحوه ارزیابی و مصاحبه با نامردهای شورای شهر اراک اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه اراک یک فراخوان عمومی برای شرکت کاندیداهای شورای شهر در نشست با دانشجویان منتشر کرد تا نامزدها برای شرکت در برنامه ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در راستای برگزاری این نشست‌ها بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی و جریانی، ابتدا از کاندیداهای اعلام شده در راستای شفافیت  سوالاتی در زمینه شغل، میزان درآمد، دارایی و ... پرسیده شد و بعد از آن کاندیداها در زمان مشخص‌ به یک‌سری سوالات عمومی پاسخ دادند، پس از آن هم در زمان معین به سوالات تخصصی که قشر نخبگانی دانشجو از آن می‌پرسند پاسخ داده و هر یک از دانشجویان هم با توجه به پاسخ‌های کاندیداها در قالب یک فرم  نمره‌دهی کردند.
نماینده دانشجویان اراکی در طرح بررسی توانمندی کاندیداهای شورای شهر با اشاره به آغاز کار بلافاصله بعد از احراز صلاحیت‌ها گفت: بعد از احراز صلاحیت‌ها، بعضی از افراد ردصلاحیت شده قصد داشتند با بیان موارد خلاف واقع، فضای انتخابات را مسموم کنند، دانشجویان دانشگاه اراک و با هدف تنویر افکار عمومی یک اتاق گفتگو در کلاب هاوس با حضور کریمی مسئول هیئت نظارت استان برگزار کرد و با توجه به گفت‌وگوهایی که صورت گرفت، هیچ‌گونه شبهه‌ای در این زمینه باقی نماند. 

سلطانی‌نژاد بیان کرد: بعد از برگزاری این اتاق گفتگو تصمیم گرفته شد که با همکاری دانشجویان دانشگاه‌‌های صنعتی و فرهنگیان به حوزه انتخابات شورای شهر ورود کنیم و با برگزاری نشست‌های تخصصی با کاندیداهای شورای شهر به مردم در انتخاب اصلح کمک کنیم. 
 
 وی از همکاری  ۲۰ نفر دانشجوی آقا و خانم در این طرح خبر داد و بیان کرد: طی فراخوان عمومی در مجموع با 70 نفر از نامزدهای شورای شهر تلفنی صحبت شد که با توجه به محدودیت وقت و اتمام زمان فعالیت تبلیغاتی موفق شدیم با 45 نفر از نامزدها نشست ارزیابی برگزار کنیم، متاسفانه برخی از کاندیداها در برنامه ثبت‌نام کردند اما با دلایلی مبهم از شرکت در برنامه سر باز زدند. 
 
نماینده دانشجویان اراکی در طرح بررسی توانمندی کاندیداهای شورای شهر گفت: با توجه به پاسخ هر یک از نامزدها در نهایت کارنامه‌ای مجزا برای هریک از آن‌ها صادر شد که این کار کمک قابل توجهی در انتخاب افراد اصلح به مردم خواهد کرد، در پایان تقدیر و تشکر می‌کنم از کاندیداهای محترمی که ثبت‌نام کرده و در برنامه شرکت کردند،  همچنین تشکر ویژه از  دانشگاه‌های اراک، صنعتی و فرهنگیان دارم که فعالانه در این مسیر همراهی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول