اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان

بر اساس قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان، ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای‌گیری تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد. لذا طبق جدول زمانبندی از ساعت ۷ صبح زمان تبلیغات انتخاباتی به پایان رسید.

پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، بر اساس قوانین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و مجالس شورای اسلامی و خبرگان، ۲۴ ساعت قبل از زمان آغاز رای‌گیری تبلیغات انتخابات به پایان می‌رسد.

انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری به همراه دومین انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۷ صبح ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در انتخابات ریاست جمهوری، پس از انصراف علیرضا زاکانی، سعید جلیلی و محسن مهر‌علیزاده، رقابت بین آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، محسن رضایی و عبدالناصر همتی در روز جمعه ۲۸ خرداد انجام می‌شود. 

 ۶۶ هزار و ۸۰۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، و ۷۵ هزار و ۱۵ شعبه هم برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

 ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجدین شرایط انتخابات هستند که از این تعداد  ۱ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول