اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دعوت امام جمعه ملارد برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی

امام جمعه ملارد ضمن دعوت مردم جهت حضور حداکثری و مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: مردم عزیز همانند گذشته با حضور حداکثری و با انتخاب با بصیرت خود بار دیگر وفاداری و حمایت خود از حرکت قطار انقلاب را اعلام می‌کنند.

دعوت امام جمعه ملارد برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد ماه اظهار کرد: در آستانه آزمونی مهم و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم، آزمونی که در شرایط حساس کنونی ایران و منطقه می‌تواند تحول ساز باشد.

وی گفت: آری، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بعد از انقلاب یکی از بارزترین نمادهای مردم سالاری دینی در دنیا بوده که به اشکال مختلف و با حضور کم نظیر مردم در طول ۴۲ سال برگزار شده است.

امام جمعه ملارد بیان کرد: تمام رسانه‌ها، سیاستمداران و ملت‌ها چشم به این عرصه و به رصد شکوه حضور و مشارکت حداکثری شما مردم عزیز و سرافراز به نظاره نشسته‌اند که این بار نیز همچون انتخابات گذشته چاره‌ای جز حیرت و تحسین نخواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: بی گمان تجربه تمام انتخابات گذشته و تدابیر امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ روشنگر برای انتخاب صحیح با حضور همه آحاد و حمایت از انقلاب اصیل و پاسداشت تمام مجاهدت‌های امام و خون پاک شهداء و خون دل‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهداء خواهد بود.

وی تصریح کرد: از همه ملت ایران به ویژه مردم فهیم شهرستان ملارد می‌خواهم که همانند گذشته با حضور حداکثری و با انتخاب با بصیرت خود بار دیگر وفاداری و حمایت خود از حرکت قطار انقلاب برای رسیدن به افق‌های روشن در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و رسیدن به جایگاه حقیقی، در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول