اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

یورو 2020| سرمربی ولز: با گرت بیل برای هر تیمی دردسر هستیم / اعتراف تلخ سرمربی ترکیه

راب پیج پس از پیروزی مقابل ترکیه به تمجید از گرت بیل، رمزی و 2 ستاره دیگر تیمش پرداخت و گونش از اعتراف تلخ خود پرده برداشت.

یورو 2020| سرمربی ولز: با گرت بیل برای هر تیمی دردسر هستیم / اعتراف تلخ سرمربی ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوم رقابت های یورو، تیم ملی ولز مقابل تیم ملی ترکیه به برتری 2 بر صفر رسید.

تیم ملی ترکیه که بازی قبلی خود را با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل ایتالیا تجربه کرده بود، حالا با صفر امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است تا شانس صعودش به کمترین حالت برسد.

شنول گونش پس از این باخت به تیم ملی ولز گفت: امشب ولز آغاز خوبی داشت و توانست ریتم  بازی را در دست گیرد و به میدان تسلط پیدا کند. ما چند موقعیت گل توانستیم ایجاد کنیم ولی آنها به گل بدل نشد.

وی ادامه داد: باید اعتراف کنم ولز بازی زیبایی انجام داد و 2 وینگر چپ و راست و 2 مهاجم مرکزی این تیم 2 عالی کار کردند. الان آنها با نتیجه شانس صعود به مرحله بعد دارند ولی شانس ما اندک است.

راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز نیز اظهار داشت: خیلی زیاد به بازیکنانم افتخار می کنم. به آن ها می بالم زیرا آنها موقعیت های گلزنی زیادی خلق کردند و عملکردی باور نکردنی به ثبت رساندند. ما ناراحت هستیم زیرا می توانستیم گل های بیشتری به ثبت رسانیم ولی همین برد نیز برای ما بسیار اهمیت دارد. این برد هم از آن بازیکنان ولز خواهد بود.

وی ادامه داد: بی احترامی به ترکیه نکنم ولی آنها متفاوت تر از سوئیس هستند. من می دانستم که آنها می خواهند با چه سیستمی با ما بازی کنند. نیمه اول همیشه سخت است و ما نیاز داشتیم که در همان نیمه اول گلزنی کنیم که این کار صورت گرفت و توانست اکنون به 4 امتیاز دست یابیم.

راب پیج گفت: وقتی شما بازیکنان با کفیتی مثل دن جیمز، ارون رمزی، گرت بیل و کریفر مور را دارید برای تیم ها مشکل ایجاد خواهید کرد. ما می خواهیم در هر بازی به برتری دست یابیم. ما مراقب نتیجه بازی با ایتالیا هستیم ولی به سراغ آنها می رویم تا رقابتی دیدنی را به ثبت رسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول