اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

قدیری‌ابیانه: رئیسی مظهر مبارزه با تروریست‌های اقتصادی است

سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک گفت: شهید سلیمانی با تروریست‌های جهانی برخورد کرد و آقای رئیسی هم مظهر مبارزه با تروریست‌های اقتصادی است که آثارش را خواهیم دید.

قدیری‌ابیانه: رئیسی مظهر مبارزه با تروریست‌های اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس در سنندج، محمدحسن قدیری‌ابیانه شامگاه چهارشنبه در اجتماع کارآفرینان حامی آیت‌الله رئیسی که در مجموعه کارخانه بستنی عسل سنندج اظهار کرد: هرکسی که از دولت حقوق می‌گیرد خودشان را حقوق بگیر مردم نمی‌دانند در حالیکه بودجه‌ای که دست دولت است متعلق به همه ایرانیان است که در این مال و اموال شریکند و دولت به نمایندگی از ملت این بودجه‌ها را هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: ارباب رجوع دستگاه‌های دولتی نیز نمی‌دانند که خودشان حقوق کارمند یا مدیر را می‌دهند، در حالیکه این احساس باید در میان مردم با هر دین و مذهبی تقویت شود چرا که هر کسی شناسنامه ایرانی دارد در بودجه ایران شریک است.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که پول در اختیار آنها مربوط به ملت است و حق ندارند در هزینه‌کرد بودجه اجحاف یا اسراف کنند و یا حقوق جامعه را نسبت به بیت‌المال نادیده بگیرند، اگر مدیری به یک فرد اجحاف کند حق‌الناس را باید در آخرت پاسخ بدهد.

وی اضافه کرد: کسانی که در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌‌اند از حساب خود سهام خریده‌اند و واقفند که پول و مال خودشان است، اما نفتی که فروش می‌رود یا معادنی که استخراج می‌شود باید بدانیم مال همه ماست و پول دولت بابت صادرات، گمرک و غیره نیز مربوط به همه ملت است که دولت در راستای ساخت مدرسه، دانشگاه و غیره برای استفاده همه ملت بهره‌برداری می‌‌کند.

سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک در ادامه گفت: کسانی که سال ۹۲ به روحانی رای دادند فریب خوردند، من اعلام کردم اگر روحانی رئیس جمهور شود اقتصاد کشور همچون ساختمان پلاسکو فرو می‌ریزد و این روزها نیز گفته‌ام اگر اصلاح‌طلب پیروز انتخابات باشد باید منتظر دلار 100 هزار تومانی باشیم که به معنای تقلیل معیشت مردم به یک چهارم خواهد بود.

وی اضافه کرد: امام راحل فرموده‌اند مبادا به لیبرال‌ها رای دهید اما در دوران روحانی مرفه‌ترین‌ها حاکم شدند و امروز همه مردم در سراسر کشور گله‌مندند و چوب آن را می‌خورند.

قدیری‌ابیانه بیان کرد: از نظر قانونی در همه جا، ملاک اکثریت شرکت‌کنندگان در انتخابات است نه اکثریت دارندگان حق رای و اگر 10 درصد مردم در انتخابات رای دهند و این 10 درصد به یک نفر رای دهد آن شخص رئیس جمهور خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت کم مردم در انتخابات در اختیارات رئیس جمهور فرقی نمی‌کند اما در اقتدار وی تفاوت دارد و قطعا فرق است بین قدرت قانونی و اقتدار.

به گفته سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک، امام قبل از پیروزی انقلاب قدرتی نداشت اما اقتدار داشت و اگر بیانیه‌ای می‌داد، موج عظیمی از مردم ایران حاضر می‌شدند بنابراین در سطح بین‌الملل هم مهم است و دولتی با حداقل آرا با فردی با حداکثر آرا در مذاکرات جهانی شرکت کند تفاوت دارد و لذا اقتدار و نفوذ کلام فرد بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دو دور گذشته کسی رئیس جمهور شد که در خاطرات خود گفته کرایه دو اتاق زیرزمین را نداشته است اما امروز خانه وی بیش از 100 میلیارد تومان می‌ارزد پس مهم است کسی انتخاب شود که دنبال ثروت‌اندوزی و دست‌درازی به بیت‌المال است و یا اینکه حواسش باشد که در آخرت مدیون نشود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه با پول ساعت دست جهانگیری می‌توان جهیزیه چند دختر دم‌بخت را تامین کرد در حالیکه دم از کمک به مستضعفین می‌زند، گفت: روحانی کلید تدبیر و امید را به مردم نشان داد در حالیکه کلید صندوق بیت‌المال بود و به دست برادرش، برادر معاون اولش و بستگان هیات دولتش داد.

وی گفت: همتی هم گفته مبارزه با فساد جزو اهداف بنده است، باید پرسید که چرا چند میلیون دلار و چندین میلیارد یورو ارز نیمایی، پول ملت را به پدر داماد آقای روحانی برای واردات موز پرداخت کردید در حالیکه این ارز مال ملت بود و آیا واردات موز اصلا جزو کالای اساسی بود که امروز دم از مبارزه با فساد می‌زند.

این استراتژیست کشورمان عنوان کرد: مهرعلیزاده نیز خود را طرفدار شایسته‌سالاری می‌داند در حالیکه رشته تحصیلی دخترش طراحی دوخت بود اما حکم دبیر شورای عالی استراتژیک سلامت و گردشگری کیش را برایش صادر کرده بود و این امر با شعار شایسته‌سالاری وی در تضاد است.

وی خاطرنشان کرد: همتی زمانی که با دروغ می‌گوید نگران استرسی هستم که به خانم‌هایی که به حجابشان گیر می‌دهند وارد می‌شود، باید گفت چطور برای زنانی که در این چند سال اخیر به جمع زباله‌گردها اضافه شده‌اند و یا زنانی که بخاطر افزایش قیمت شیرخشک نمی‌توانند بچه شیرخوارشان راتغذیه کنند، نگران نیستید.

قدیری‌ابیانه اعلام کرد: وظیفه قوه مجریه راه‌اندازی تولید و حمایت از سرمایه‌ها برای حرکت به سمت تولید و احیای واحدهای تولیدی است و آیت‌الله دکتر رئیسی دو هزار واحد تولیدی تعطیل شده را احیا کرد. 

وی اعلام کرد: معتقدم اگر ترامپ نبود، روحانی دروغگوترین رئیس جمهور عالم می‌شد اما رئیسی دروغگو نیست و دروغ را کلید بدی‌ها می‌داند.

این استراتژیست افزود: عده‌ای اصلاحات را در دورشدن از اسلام می‌دانند و به هر حال شکرگزارم که رئیسی وارد انتخابات شد چون برای حل مسائل پا به میدان گذاشته است و رای می‌دهیم که با مفسدان برخورد کند ‌و گره‌ای از مشکلات بگشاید.

وی گفت:  قوه قضاییه برخورد با مفسدان را در دستور کار قرار داد اما رئیسی در قوه مجریه کاری خواهد کرد که مفسدین کنار گذاشته شوند و با آنها برخورد خواهد کرد.

قدیری‌ابیانه عنوان کرد: مجتمع هفت تپه چند 10 هزار هکتار است و چند ده هزار میلیارد تومان قیمت دارد که به ۱۸۰ میلیارد تومان فروخته‌ بودند و آنها نیز ۶ میلیارد تومان پرداخت کرده‌ بودند که دولت دو میلیارد دلار معادل 50 هزار میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در اختیار آنها قرار داده بود که آقای رئیسی مجتمع را پس گرفت و نگذاشت تعداد زیادی بیکار شوند.

وی اذعان داشت: عده‌ای از ورود رئیسی به قوه مجریه  نگرانند در حالیکه رئیسی مظهر عدالت است و مجری عدالت خواهد بود و از در افتادن با گردن کلفت‌ها ترسی ندارد.

این استراتژیست اضافه کرد: شهید سلیمانی با تروریست‌های جهانی برخورد کرد و آقای رئیسی هم مظهر مبارزه با تروریست‌های اقتصادی است که آثارش را خواهیم دید چرا که برای او در اختصاص بودجه قومیت و مذهب تفاوتی ندارد و هر کسی ایرانی باشد در این مملکت صاحب حق است لذا تلاشش این است که عدالت را رعایت کند و وضعیت کشور بهبود یابد.

وی در پایان سخنانش ضمن تاکید بر دعوت مردم برای حضور در انتخابات، انتخاب کاندیدای اصلح را هم مورد تاکید قرار داد و گفت: ۱۲ مرداد روز اتمام ریاست جمهوری روحانی هم یوم‌الله است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول