اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تیم پدیده غرب مغلوب اشتباهات فردی خود شد

سرمربی تیم پدیده غرب گفت: تیم پدیده غرب در مقابل خلیج فارس شیراز در نیمه اول اشتباهاتی در عملکرد داشت که سبب شد نتیجه را با چهار به ۲ به سود تیم خلیج فارس واگذار کند.

تیم پدیده غرب مغلوب اشتباهات فردی خود شد

عبدالرضا عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت دور رفت صعود به لیگ برتر جوانان کشور بین دو تیم پدیده غرب کرمانشاه و خلیج فارس شیراز در استادیوم آزادی با نتیجه چهار بر ۲ به سود تیم خلیج فارس به پایان رسید.

وی ادامه داد: رقابت خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم، در نیمه اول بازی اشتباهاتی در عملکرد تیم وجود داشت که با همکاری و مشورت بین دو نیمه، بازی بهتری را در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم پدیده غرب کرمانشاه افزود: در نیمه اول این رقابت‌ها تیم پدیده غرب با چهار گل مغلوب تیم خلیج فارس شد، اما در نیمه دوم با کسب دو گل توانست بازی بهتری را نسبت به نیمه اول از خود نشان دهد، البته با وجود تلاش‌های بازیکنان و غیرت ورزشی آن‌ها به صعود در لیگ برتر یقین داریم.

وی گفت: عدم آشنایی و شناخت از تیم حریف موجب شد تا به نتیجه دلخواه در نیمه اول بازی نرسیم.

پیمان فرجی، مربی تیم پدیده غرب در خصوص این تیم، عنوان کرد: استان کرمانشاه حدود ۴۰ سال است که تیم لیگ برتری در سطح جوانان نداشته امیدواریم با توجه به تلاش و تمرینات یک‌ساله بازیکنان راهی لیگ برتر شویم.

فرجی با اظهار امید و اطمینان به فوتبالیست‌های تیم پدیده غرب، گفت: امیدواریم  مسؤولان مربوطه بازی دور برگشت را حمایت کنند تا بتوانیم در رقابت‌هایی که در شیراز برگزار می‌شود موفقیت را کسب کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول