اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سبقت مرگبار تویوتا/ ۶ نفر جان باختند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از وقوع تصادف رانندگی با ۶ نفر فوتی خبر داد.

سبقت مرگبار تویوتا/ ۶ نفر جان باختند

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از وقوع حادثه تصادف فوتی در ساعت ۱۷:۱۵ روز گذشته در جاده سراوان به خاش خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در این تصادف رانندگی که در اثر برخورد وانت تویوتا با پژو پارس به وقوع پیوست ۶ نفر از جمله راننده و سرنشین وانت و راننده و سه سرنشین پژو جان باختند.

وی گفت: بنا بر بررسی کارشناسان پلیس راهور، مقصر، خودروی وانت تویوتا به علت انحراف به چپ تشخیص داده شد.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد:انحراف و تجاوز به چپ رانندگان در جاده یکی از عوامل اصلی وقوع تصادفات  به شمار رفته و باعث بروز حوادث مرگبار می شود.

وی گفت:در این نوع تصادف خودروها از سمت جلو به شدت با یکدیگر برخورد می نمایند و بیشترین آسیب و تلفات جانی را ایجاد می کنند. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه عجله و شتاب در رانندگی و عدم تشخیص درست سهم عبور در جاده و بی احتیاطی و انجام سبقت های غیرمجاز و خطرناک از زمینه های انحراف و تجاوز به چپ رانندگان به شمار می آید به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات و با احتیاط کامل رانندگی کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول