اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شاکری: تغییر مسیر ناکارآمدی به کارآمدی نیازمند حضور پرشور در انتخابات است/ تمجید از زاکانی و جلیلی

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: لازمه تغییر مسیر ناکارآمدی به کارآمدی در کشور، حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افرد اصلح برای انجام امور کشور است.

شاکری: تغییر مسیر ناکارآمدی به کارآمدی نیازمند حضور پرشور در انتخابات است/ تمجید از زاکانی و جلیلی

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: لازمه تغییر وضع موجود و تغییر مسیر ناکارآمدی به مسیر کارآمدی در کشور به حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است و هر کسی که می‌ خواهد وضع موجود بهبود یابد، راهش حضور به پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات است.

وی افزود: من این امیدواری را دارم که فردا مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی باز هم نقشه‌های دشمنان و توطه‌های آنان را که به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند نقش بر‌آب خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که کسانی که با مردم نیستند در رأس امور قرار گیرند.

وی اظهار داشت:‌ اگر مشکلاتی اقتصادی وجود دارد، برای رفع این مشکلات باید در انتخابات شرکت کنیم و فردی را انتخاب کنیم که به دنبال اصلاح این وضعیت است. 

شاکری با اشاره به انصراف آقایان زاکانی و جلیلی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی گفت: این اقدام آقایان جلیلی و زاکانی باعث حمایت بیشتر و پشتوانه قوی‌تر از آقای رئیسی می‌شود و به نفع جریان انقلاب است.

وی افزود: باید تقدیر مناسب از آقایان زاکانی و جلیلی به عمل آورد که در واقع مردم را به سمت مسیر انقلاب راهنمایی کردند نه به مسیر خود و به نفع جریان انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی صرف‌نظر کردند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدد نامزدهای جریان انتخابات نشان می‌دهد که جبهه انقلاب از پتانسیل بالا و افراد کارآمد و توانمند زیادی برخوردار است و از این حیث با محدودیت مواجه نیست که ما دیدیم آقایان جلیلی و زاکانی به نفع همین جریان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌هایی که آقایان زاکانی و جلیلی برای امور کشور داشتند لازم است در دولت آقای رئیسی استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول