اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

بزرگ‌‌ترین پیروزی ایران چگونه رقم می‌خورد؟/ صوت منتشرنشده حاج قاسم

33 سال پیش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از رمز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع هم‌رزمانش در لشکر 41 ثارالله سخن به میان آورده است.

بزرگ‌‌ترین پیروزی ایران چگونه رقم می‌خورد؟/ صوت منتشرنشده حاج قاسم

خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت: امروز (۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰) روز سرنوشت‌سازی برای کشورمان است؛ انتخاباتی که می‌تواند ایران اسلامی ما را به سوی فردایی بهتر رهنمون سازد. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضرورت این حضور را حفظ جایگاه حرم برای جهان اسلام قلمداد کرده و بیان داشته است:‌ امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی (ص).

پیش از این نیز حاج قاسم در ۳۳ سال پیش درباره اینکه چگونه ایران اسلامی پیروز میدان می‌شود در جمع هم‌رزمانش در  لشکر ۴۱ ثارالله در ۱۱ مرداد ماه سال ۶۷ سخن به میان آورده است. 

آنچه در ادامه می‌شنوید، سخنان منتشر نشده از حاج قاسم است که خبرگزاری فارس این صوت تاریخی را برای نخستین بار منتشر می‌کند:  

 

 

ما بزرگ‌‌ترین پیروزی برای خودمان این را می‌‌دانیم که تبعیت از امام کردیم. خدا را شکر می‌‌کنیم که خدا اجازه نداد در این هشت سال جنگ جزو متمردین سپاه، جزو متمردین مملکت، جزو کسانی که صدای امام را شنیدند و گوش نکردند و از این گوش شنیدند و از این گوش به در کردند، نبودیم. ما ضرر نکردیم هیچ. 

ما اگر ناراحتی داریم به خاطر ناراحتی امام است. ما می‌خواستیم اماممان حرفش به همه کرسی‌های دنیا، زنده و والا باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول